Ratas ongelma..

  • Viestiketjun aloittaja voi hävetys sentään
  • Ensimmäinen viesti
voi hävetys sentään
Etsin pitkään tietynlaisia rattaita käytettynä, ei löytynyt ja nyt alkaa jo rattailla olla kiire joten edellispäivänä ostin "ei niin mun makuun" rattaat, jotka nyt matkalla minulle päin.

Tänään oli joku vastannut minun vanhaan rattaiden ostoilmoitukseen ja tarjosi juuri etsimiäni rattaita edulliseen hintaan, ja vieläpä tästä ihan läheltä. Nyt olisi suuri houkutus ostaa nuo "täydelliset" rattaat ja laittaa ne toiset rattaat myyntiin.. mutta nyt oon vähän kahden vaiheilla että kehtaanko tehdä noin, jos vaikka kuukauden pari seisottaisi noita tuolla varastossa ja sitten vasta myisi? :D Voi hävetys sentään, mitähän se myyjäkin ajattelee jos heti laitan myyntiin ja mukamas oli kamalan kiire minun löytää rataat.. Toisaalta, voisin viedä ne toiset anopin luokse tai mökille "mökkirattaiksi"..
 
"kahden äiti"
Mun mielestä ainakin ne "täydelliset" rattaat on mukavammat käytössä ja niitä käyttääkin mielummin.

Varmaan kehtaat laittaa ne ei niin miellyttävät rattaat myyntiin, tuskin se edellinen myyjä sitä edes huomaa.
 

Yhteistyössä