Rasvaton joulukinkku??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kinkun ystävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kinkun ystävä

Vieras
Harrastaako kukaan rasvatonta joulukinkkua? Tai ootteko koskaan maistaneet? onko ero huomattava? Tuleeko kinkusta paljon kuivempi, näin ainakin kuvittelisin.

Kinkku on ykkössuosikkini jouluruuista ja nyt olen ihan ällikällä lyöty kun mies kantoi kotiin rasvattoman kinkkurullan :O Mä pelkään et epäonnistuu totaalisesti tai ei vain maistu :( Saiskohan sen palauttaa jos on kuitti tallessa? Tänään ostettu ja jäässä on, pakastimessa parhaillaankin. Vai voisko se olla hyvää kun laittas tiukasti foliossa et ne vähätkin rasvat säilyis?

Auttakaa!! :)

No hitto..tuota rullaa mä mietin kanskin :( Voi per*een suti! Saiskohan ton oikeesti vaihtaa jos mieheltä vaan kuitti löytyy.. Mun joulu on pilalla jos en saa hyvää kinkkua! :'( :D

No eipä voikaan, mut umpijäässä se nyt ainakin on ja tänään ostettu.. Ja eikös noin vois aatella sit minkä tavaran kohdalla vain? No en mä uskokaan et täs kävis vielä niin kivasti et saisin palauttaa sen, mut aina voi kai yrittää..

Sä varmaan haluaisit ostaa kinkun, joka on kenties sulanut jossain siivottoman hyypiön auton penkillä, ja kenties vähän eteisen lattialle unohtunut...
Vaikka sä nyt tiedät, ettei kylmäketju olisikaan katkennut, niin kukaan muuhan sitä ei voi tietää.
Joten toivottavasti ei ole niin idiootti kauppias, että huolii ruoat takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kinkun ystävä;27731791:
Ai että kun täällä saa aina vaan yhtä mukavia vastauksia, kysyipä mitä tahansa :) Hyvää Joulua sinullekin :)
no hyvää joulua sullekin, mutta en mä ymmärrä miten voisin muutenkaan vastata. Ajattele nyt itsekin omalle kohdalle, jos kaikki vikaostokset saisi palauttaa, se koskisi tietysti kaikkia ihmisryhmiä, et kai sinäkään kaikkiin luottaisi? Vai sulle olis ihan ok ostaa omaan jääkaappiisi tuote, joka on seilannut tuntemattomia aikoja tuntemattomissa paikoissa?
Ehkä annat ukon vetää rullaa, ja hommaat itsellesi edes jonkun palan oikeaa kinkkua.

Miksi tehdä ongelma noin mitättömästä asiasta? Syötte rullan ja sillä siisti. Hyvin se menee muiden ruokien mukana. Sitten olisi eri juttu, jos söisitte pelkkää kinkkua. Joulumieli menee, jos yhdestä rullasta tekee tuollaisen kynnyskysymyksen.

[QUOTE="vieras";27732384]Miksi tehdä ongelma noin mitättömästä asiasta? Syötte rullan ja sillä siisti. Hyvin se menee muiden ruokien mukana. Sitten olisi eri juttu, jos söisitte pelkkää kinkkua. Joulumieli menee, jos yhdestä rullasta tekee tuollaisen kynnyskysymyksen.[/QUOTE]

Sori, mutta aika monelle se on kynnyskysymys se lihan hyvä laatu. Perheessä jossa ei ikinä syödä kasslereita tms. jämälihaa niin ei tulisi mieleenkään pistää jouluna pöytään kinkkurullaa... :x

Parempi on että sille tekee jotain jo ennen joulua kuin se että se joulumieli menee siitä kamalasta lihaköntistä joulupöydässä.

• Tykkää
Reactions: TULKINNANVARAINEN
Sori, mutta aika monelle se on kynnyskysymys se lihan hyvä laatu. Perheessä jossa ei ikinä syödä kasslereita tms. jämälihaa niin ei tulisi mieleenkään pistää jouluna pöytään kinkkurullaa... :x

Parempi on että sille tekee jotain jo ennen joulua kuin se että se joulumieli menee siitä kamalasta lihaköntistä joulupöydässä.
Mutta jos ei ole rahaa muuttaa tilannetta, niin silloin on parempi hyväksyä tilanne kuin kehittää asiasta kenties kunnon perheriita jouluksi. Tässä on nimittäin ainekset mehevään riitaan, jos ei muuhun.

[QUOTE="vieras";27732964]Mutta jos ei ole rahaa muuttaa tilannetta, niin silloin on parempi hyväksyä tilanne kuin kehittää asiasta kenties kunnon perheriita jouluksi. Tässä on nimittäin ainekset mehevään riitaan, jos ei muuhun.[/QUOTE]

No juu, siinä olet oikeassa. En nähnytkään että ap sanoi että ei ole varaa ostaa toista. : / Tuossa tilanteessa kyllä ihan vain syötäisiin se rulla mielummin kuin riideltäisiin.

Yhteistyössä