rasvapatti(ko)

• Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti
tyhmä
Olen raskaana viimeisellä kolmanneksella. Muutama viikko sitten huomasin herneen kokoisen patin sisemmissä häpyhuulissa, suunnilleen klitoriksen kohdalla. Mielestäni sitä ei ole aiemmin ollut, mutta en nyt ole täysin varma kuuluuko normaaliin anatomiaan vai ei.. (nolotus!) Ja jos se ei sinne kuulu, niin mikähän mahtaisi olla, kenties jokin rasvapatti? Pahkura on kiinteä, eikä lainkaan kivulias. Neuvolalääkäriltä kysyn kun seuraavan kerran on aika, mutta ajattelin ensin tiedustella, josko jollain olisi kokemusta vastaavasta?

riepu
Minulla myös Pahkura emättimessä, huomasivat papa kokeessa (joukkotarkastus) eivät hoitajat osanneet sanoa mikä olisi,neuvoivat seuraavan kerran että puhu lääkärille. Olen vähän huolissani myös ,joten aion mennä lääkäriin. olisi kiva kuulla mitä sinulle sanottiin neuvolassa?

anu(vierailija vain)
heippa. minulla on itsellä olut myös sellainen patti alapäässä ja loppuvaiheessa enne kuin se puhkesi se oli todella kipeä ja arka joten istumista ei voinut edes haaveilla. luule että sinulla on myös kyseessä samanlainen "patti" mutta jos se vain kasvaa eikä meinaa lähteä pois kannattaa ottaa lääkäriin yhteyttä.

Yhteistyössä