rasvainen iho

• Viestiketjun aloittaja ikuinen murkkuikä
  • Ensimmäinen viesti
ikuinen murkkuikä
Auttakkee ja antakaa vinkkejä, kiitos :)
Jos kellä rasvainen iho, millä tuotteilla hoidatte, miten meikkaatte?
Mulla on aika rasvainen iho kasvoissa, mustapäitä pukkaa (vaikka ikää reippaasti yli 30 vuotta...murkkuikä jatkuu ja jatkuu...) ja meikkivoide valuu pian laiton jälkeen kasvoilta. Ei kiva. Puuteria sais päivän mittaan lisätä usein, mutta en viitsis tuputella sitä monta kertaa päivässä.
Olisko neuvoja!!
Ja hyviä kosmetologin kasvohoitoja suositelkaa!

Mua kans kiinnostaa. Tosin nyt on taas ihan hyvässä kunnossa välillä. Mä en laitakaan meikkivoidetta vaan mulla on peitepuikko jota käytän jatkuvasti. En ole vielä löytänyt sellaista sarjaa joka tehoais kunnolla.

moi
Avonin rasvaisen ihon solutions tuotteista on moni rasvaisen ihotyypin omistava saanut apua. Ne mattapintaistavat ihon, poistavat epäpuhtaudet ja tasoittavat ihonväriä. Eivätkä edes ole kalliita.

ikuinen murkkuikä
Mä oon kokeillut tähän naamaan lukemattomia tuotteita. Osa ihan kempparikamaa, osa kosmetologilta hankittua...mutta kiilto vaan jatkuu. Nyt luin netistä Bion-tuotteista ja hoidoista. Onko kellään niistä kokemusta?

Ei siihen taida auttaa oikein mitkään ulkoiset hoidot. E-pillerit (diane nova) on varmaan tehokkain keino. Roaccutankin auttaa ainakin joksikin aikaa, tosin kuuri pitää yleensä uusia.

Kannattaa koittaa olla mahdollisimman paljon ilman meikkivoidetta jos pystyy. Puuterin sijaan käyttäisin talia imeviä papereita (esim. shiseidolla on hyviä, sellainen vaal.sin. pakkaus), pakkeli vaan tukkii ihohuokosia. Dermalogican tuotteet on tosi hyviä. Kun alkuraskauksien aikana kärsin rasvoittuvasta ihosta, käytin niitä. Sitten kannattaa harrastaa ulkoliikuntaa mahdollisimman paljon ja välttää sisätiloissa hikoilua!

ikuinen murkkuikä
Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Avonin rasvaisen ihon solutions tuotteista on moni rasvaisen ihotyypin omistava saanut apua. Ne mattapintaistavat ihon, poistavat epäpuhtaudet ja tasoittavat ihonväriä. Eivätkä edes ole kalliita.
Käynpäs kurkkimassa Avonin sivut netistä. Onko sillä hyvää, peittävää, ohutta meikkivoidetta?

ikuinen murkkuikä
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Ei siihen taida auttaa oikein mitkään ulkoiset hoidot. E-pillerit (diane nova) on varmaan tehokkain keino. Roaccutankin auttaa ainakin joksikin aikaa, tosin kuuri pitää yleensä uusia.

Kannattaa koittaa olla mahdollisimman paljon ilman meikkivoidetta jos pystyy. Puuterin sijaan käyttäisin talia imeviä papereita (esim. shiseidolla on hyviä, sellainen vaal.sin. pakkaus), pakkeli vaan tukkii ihohuokosia. Dermalogican tuotteet on tosi hyviä. Kun alkuraskauksien aikana kärsin rasvoittuvasta ihosta, käytin niitä. Sitten kannattaa harrastaa ulkoliikuntaa mahdollisimman paljon ja välttää sisätiloissa hikoilua!
Juu, se on totta, että pakkeli tukkii ihoa. Ostin ihanan elisabeth ardenin meikkivoiteen, josta tuleekin yllättäen mustapäitä :(
Monissa kosmetiikkatuotteissa taitaa olla niitä ihoa tukkivia aineita...isopropyliä yms...vai mitä ne nyt onkaan.

Meikkivoide ei tuki ihohuokosia vaan päinvastoin suojaa ihoa mm. ilman epäpuhtauksilta. Rasvaista ihoa pitäisi myös rasvata vaikka monet luulevat sen tarpeettomaksi. Oikeanlainen kasvovoide tasapainottaa ihon kosteuspitoisuutta, eikä ihon tarvitse itse tuottaa niin paljon talia.

Piti vielä lisätä, että iho pitää myös joka ilta puhdistaa huolellisesti meikistä. Jos puhdistusta ei tee kunnolla muodostuu mustapäitä yms.

ikuinen murkkuikä
Alkuperäinen kirjoittaja Avon-lady:

Meikkivoide ei tuki ihohuokosia vaan päinvastoin suojaa ihoa mm. ilman epäpuhtauksilta. Rasvaista ihoa pitäisi myös rasvata vaikka monet luulevat sen tarpeettomaksi. Oikeanlainen kasvovoide tasapainottaa ihon kosteuspitoisuutta, eikä ihon tarvitse itse tuottaa niin paljon talia.

Piti vielä lisätä, että iho pitää myös joka ilta puhdistaa huolellisesti meikistä. Jos puhdistusta ei tee kunnolla muodostuu mustapäitä yms.
Ihan varppina putsaan ihon huolella, illoin, aamuin ;), mutta silti niitä vaan pukkaa. Käytän myös kosteusvoidetta. Oon kokeillut mm. shrammekin, elsa hjeronymoksen (?), biothermin...tuotteita. Nyt käytössä Neutrogenan rasvaisen ihon kamat.
Monissa meikkivoide-esitteissä lukee, että "ei tuki ihoa, antaa ihon hengittää..."

Niinhän se on, että kaikille ei sovi kaikki tuotteet. Avonilla vain on yksi hyvä puoli esim. kosmetologin tuotteisiin, jotka saattavat olla todella kalliita...Avonilla on tuotteilla 3 kuukauden tyytyväisyystakuu mitä ei muilla firmoilla taida olla. Eli jos Avonin tuote ei olekaan juuri sinulle sopiva voit vaihtaa sen johonkin muuhun tai saada rahasi takaisin. Kosmetologi tuskin antaa rahoja takaisin, jos kolmen kuukauden jälkeen et olekaan saanut 100?:n voiteella tuloksia...

ammis
Oon ite samanlaisessa tilanteessa ja nyt reilun viikon käyttäny alla olevaa ihon puhdistukseen ja oon tyytyväinen, oikeesti ainoa kokeilemistani rasvoittuvan ihon tuotteista joka toimii eikä ees kuivata liikaa. Meikkivoiteena ja puuterina käytössä Lumenen mineraali tuotteet ja tyytyväinen oon niihinki.

http://www.lumene.fi/default.asp?docId=22608&productCategoryId=22601&productId=22744

Alkuperäinen kirjoittaja Avon-lady:
Niinhän se on, että kaikille ei sovi kaikki tuotteet. Avonilla vain on yksi hyvä puoli esim. kosmetologin tuotteisiin, jotka saattavat olla todella kalliita...Avonilla on tuotteilla 3 kuukauden tyytyväisyystakuu mitä ei muilla firmoilla taida olla. Eli jos Avonin tuote ei olekaan juuri sinulle sopiva voit vaihtaa sen johonkin muuhun tai saada rahasi takaisin. Kosmetologi tuskin antaa rahoja takaisin, jos kolmen kuukauden jälkeen et olekaan saanut 100?:n voiteella tuloksia...
No kyllä jos palautat esim Dermalogican tuotteen takaisin ostopaikkaan koska se ei sopinut sinulle, saat yhtä lailla rahasi takaisin. Taitaa olla ihan yleinen käytäntö kaikissa vähänkin tasokkaammissa ostopaikoissa. Ainakin Stockalle jos viet minkä tahansa tuotteen takas ja sanot ettet ollut tyytyväinen, saat varmasti rahas takaisin. :)

ikuinen murkkuikä
Alkuperäinen kirjoittaja ammis:
Oon ite samanlaisessa tilanteessa ja nyt reilun viikon käyttäny alla olevaa ihon puhdistukseen ja oon tyytyväinen, oikeesti ainoa kokeilemistani rasvoittuvan ihon tuotteista joka toimii eikä ees kuivata liikaa. Meikkivoiteena ja puuterina käytössä Lumenen mineraali tuotteet ja tyytyväinen oon niihinki.

http://www.lumene.fi/default.asp?docId=22608&productCategoryId=22601&productId=22744
Kiits :)
Pitääpä kokeilla tuotakin. Mulla on ko sarjan kuorinta-aine jo käytössä. Ihan ok tuote sekin.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Aloin karppaamaan :wave:
karppaus tosiaan mullakin auttanut jonkin verran... Ja vielä pidemmän ajan vaikutuksia odotellen =)

Kosmetologilta kysyin kerran että mitä sille tekis niin sanoi että ihotyypille ei oikein voi muuta kuin että kunnon pohjustus meikin alle ja kun rasvaa pukkaa pintaan niin nenäliinalla taputtelua vaan ja lisää puuteria päälle =)

Alkuperäinen kirjoittaja ikuinen murkkuikä:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Aloin karppaamaan :wave:
Ja mitä tapahtui? Ihon kunto parani? Rasvaisuus väheni?
No juu, molempia, nyt voin mennä töihin tai kauppaan ilman pohjameikkiä, hiukan on enään väri epätasainen tuolsta missä finnejä oli, mutta ei enään kuukausiin ollut näppyjä. mulla oli tossa missä poski vaihtuu leukaan, molemmin puolin hirveitä isoja näppyjä KOKO ajan, nyt ei mitään :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja ikuinen murkkuikä:
Alkuperäinen kirjoittaja ammis:

Kiits :)
Pitääpä kokeilla tuotakin. Mulla on ko sarjan kuorinta-aine jo käytössä. Ihan ok tuote sekin.

Mulla kans toi kuorinta käytössä, se kirvelee mukavasti.

Yhteistyössä