raskiskohan leikkauttaa pitkät hiukset johonki olkapäille asti...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jahkailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jahkailija

Vieras
tylsistynyt kotiäiti kaipaa jotaki piristystä ulkonäköön..sama malli ollu jo iät ja ajat, eli pitkät tummat hiukset. otsista vaan vaihellu millon vinoksi tms.
miettiny ja pähkäilly jo kauan että jos leikkais lyhemmän mallin mutta, mutta..
kuinkahan paljon kaduttaa sitten kun olen kasvattanut näitä hiuksia jo kauan?
nyt on rintojen alapuolelle ja ois aikamoinen muutos kyllä.
aina vaan ponnarilla, eikä oikeen muuta jaksa laitella. olis mukava semmonen pätkitty malli.
kasvava luonnonvarahan se kyllä on, mutta taitaa kasvaa niiiin hitaasti sitten jos ei olekkaan ollenkaan tyytyväinen.

Eihän olkapäille asti olevat hiukset edes ole lyhyet. Saat jo paljon vaihtelua hiuksiisi kun vähän leikkaat mittaa pois ja sellaisen kerrostetun mallin ja vaikka kasvojen ympärille sellaista sulkamaista. Kerrokset antaa eloa ja tuuheutta hiuksiin.

mulla oli puoleenselkään pitkät pari viikkoa sitten pätkästiin tohon korvien alapuolelle hiukan kerroksittain/revittyä ja olen vähän perkeleen tyytyväinen :D
Hiukset oli aina ponnarilla ja todella epäkäytännölliset kun on pieniä lapsia vielä kaupan päälle sellanen malli et ei tarvi paljon laitella hiukan tuperaa/ lakkaa ja ollaan valmiita

Mulla oli kaks viikkoa sitten takapuolen päälle pitkä tukka. Nyt lyhimmät on edestä nippa nappa korvan taakse menevät ja takaa olkapäille/lapaluille. siis kerrostetut. ja tosi hyvät!!! Pomo sano että lähti 10 vuotta iästä (eli olen nyt sit 17 vuotias kahden lapsen äiti :D ) itelläkin oikeen uudistunut olo!

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Mulla oli kaks viikkoa sitten takapuolen päälle pitkä tukka. Nyt lyhimmät on edestä nippa nappa korvan taakse menevät ja takaa olkapäille/lapaluille. siis kerrostetut. ja tosi hyvät!!! Pomo sano että lähti 10 vuotta iästä (eli olen nyt sit 17 vuotias kahden lapsen äiti :D ) itelläkin oikeen uudistunut olo!

oih :) minäki tahon!! ja lapsien kans tosiaan ei ole ehkä parhaimmat nämä pitkät, niinkuin joku tuossa sanoikin. vauvalla on tosi tiukka ote jos auki olen hiukset jättäny joskus :) kiitosta vaan kovasti rohkaisusta sulle ja kaikille muillekkin!!!jospa minäki...kasvaahan ne takasin jos siltä tuntuu joskus :) jätän ehkä kuitenki niin että saa tarvittaessa kiini..

Anna mennä vaan. Pitkäksi tukka silti jää ja harvaa naista kaunistaa lisää ne selässä tai ponnarilla roikkuvat muutamat hiussentit. Hyvä malli on siis huomiota herättävämpi asia kuin tukan pituus sinänsä.

Joo siis miä pähkäilin kans varmaan puol vuotta... Ja samaa aattelin että kasvaahan ne takas. Nyt tuli himo leikata vieläkin lyhyemmäks, korvalla sti :D kohta varamaan irokeesi ja sit kalju :laugh: ja taas kasvattamaan... :saint:

Eti kiva malli ja mars parturiin!!

Alkuperäinen kirjoittaja Mianna:
Mulla on aina ollut pitkät hiukset.tosin kerrostetut.Nyt tekis mieli repäistä tuohon olkapäille saakka,tarvisin vain jonkun sanomaan sopiiko vai ei!

no jospa me kummakki saatais sen verran rohkeutta että lyhenis nuo hiuksetki :) mullaki siis hieman kerrostetut, mutta tosi pitkät..ja olen ite parturi-kampaaja..äsken leikkasin yhelle kaverille semmoset mitä itekki haaveilen, ja sitä ennenki olen asiasta salaisesti haaveillu :)
omä äitini sano että älä leikkaa, kaduttaa kuitenki sitten..mutta kerranhan se kirpasee ja kasvaahan ne takasin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Joo siis miä pähkäilin kans varmaan puol vuotta... Ja samaa aattelin että kasvaahan ne takas. Nyt tuli himo leikata vieläkin lyhyemmäks, korvalla sti :D kohta varamaan irokeesi ja sit kalju :laugh: ja taas kasvattamaan... :saint:

Eti kiva malli ja mars parturiin!!

:D leikatessa nälkä kasvaa :D että tosiaan kohta ihan kynitty malli :D
juu, mars kampaajalle siis varaamaan aikaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Mulla on melki persuksee asti hiukset ja ens kuussa menossa hiusmalliksi, katsotaan paljonko lähtee. Mä luotan että ne kasvaa kyllä takasin jos kovasti alkaa harmittamaan.

jotenki noista vaivalla kasvatetuista hiuksista on tullu niin mahottoman arvokkaita ja kallisarvosia että!! mutta eipä se satu, pakkohan sitä joskus on itteä piristää!

Mullakin oli alaselkään asti pitkä tukka, mutta kyllästyin kun synnytyksen jälkeen hiuksia tippui PALJON ja niitä pitkiä suortuvia oli joka puolella.... eli leikkasin olkapäille asti ulottuvan, kerrostetun mallin. Ja nyt harmittaa. Ennen hiukseni olivat kauniit ja näyttävät, nyt (varsinkin, jos ei jaksa laittaa) ei minkään näköiset. Kasvatan jälleen pitkiä hiuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Mullakin oli alaselkään asti pitkä tukka, mutta kyllästyin kun synnytyksen jälkeen hiuksia tippui PALJON ja niitä pitkiä suortuvia oli joka puolella.... eli leikkasin olkapäille asti ulottuvan, kerrostetun mallin. Ja nyt harmittaa. Ennen hiukseni olivat kauniit ja näyttävät, nyt (varsinkin, jos ei jaksa laittaa) ei minkään näköiset. Kasvatan jälleen pitkiä hiuksia.

Sama täällä! Pari vuotta vielä edessä kasvatusta :( Sitten en kyllä enää IKINä leikkaa hiuksia radikaalisti!

täällä kanssa yksi joka kaipais uutta tyyliä mulla on peppuun asti pitkät hiukset ollut aina ja nyt alkannut jo kyllästyttää mutta en kumminkaan uskalla ihan lyhyeksi leikata.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
täällä kanssa yksi joka kaipais uutta tyyliä mulla on peppuun asti pitkät hiukset ollut aina ja nyt alkannut jo kyllästyttää mutta en kumminkaan uskalla ihan lyhyeksi leikata.

Leikkauta joku kevyesti kerrostettu malli, joka kehystää kasvoja, mutta pitenee taaksepäin rintsikkapituuteen/alaselkään. Sellainen loivan v:n muotoinen takaapäin. Vois olla kiva :) Tuntuu ja näyttää etenkin edestä kevyemmältä, mutta pituutta säilyy reilusti.

Leikkauta joku kevyesti kerrostettu malli, joka kehystää kasvoja, mutta pitenee taaksepäin rintsikkapituuteen/alaselkään. Sellainen loivan v:n muotoinen takaapäin. Vois olla kiva :) Tuntuu ja näyttää etenkin edestä kevyemmältä, mutta pituutta säilyy reilusti.

kiitos vinkistä tätä vois harkita jos vaikka kokeilisi

Uskallatko laittaa kuvaa nykyisistä hiuksista, saisi paremman käsityksen kannattaako saksia, vai tulisiko täältä uudistusideoita muuten. Silloin kun pitkissä on hyvä malli ja väri, niin ovathan ne upeat!!!

Itse pätkäsin aikoinaan pitkän mietinnän jälkeen lyhyeksi, ja itkuhan siitä tuli. Nyt alaselkään asti, voimakkaasti kerroksittain leikatut, kuparinpunaiset. Ja en mistään hinnasta enää leikkaisi. :D

Minä leikkaisin. Yleensä pidän hiuksia suunnilleen "tissipituisina", mutta välillä leikkaan polkkapituiseksi ja välillä olen antanut kasvaa niin että melkein hipovat takapuolta. Pari viikkoa sitten lähti 15 cm, ja nyt harkitsen josko saksisin vielä enemmän. Hartiapituuteen varmaan päädyn, kunhan löydän aikaa ja rahaa käydä kampaajalla. Onhan ne vähän lyhyemmät hiukset helpommin muunneltavissa.

Yhteistyössä