Raskautumisakrobatiaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ellastiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ellastiina

Jäsen
13.03.2007
866
1
16
Hei! Onko muita, jotka raskautuakseen ovat yrittäneet pitää lantiota ylhäällä ja samalla ravistella siittiötä kohdun suuntaan? :laugh:

Itse viime kierrossa sain elämäni ensimmäisen heikon plussan testiin (joka sitten oli poissa seuraavana päivänä ). Yritystä takana yli 1,5v. Tuossa kierrossa pidin lantiota poikkeuksellisen pitkään ylhäällä (tyynyillä tuettuna) ja välillä nostin sitä pystyasentoonkin (kyynerpäiden varaan tukeutuen). Ja tuon tuosta tietystin vähän ravistelin. Hoopoako? En tiedä... Löytyykö muita yhtä hoopoja? :laugh: Ja tietysti vielä suuremmalla mielenkiinnolla kuulisin, jos löytyy jopa plussia...

Mie nostan aina lantioni ja jalat ilmaan ja pysyttelen siin vähä aikaa.. Ja laitan tyynyn tms. pepun alle, ni mikäs siinä köllötellessä :D

*MUOKS ja tuota oon harrastanu alusta asti ja yk3 pillereide lopettamise jälkeen sain plussankin :) Mut se raskaus män kesken.. Ny on sit yk4 eli yhteensä yk7 menossa...

Kyllä täällä ainakin toiminut. Nyt odotan kolmatta ja tärppikierrossa olin n. 10-15 min. niskaseisonnassa käsivarsilla tuin itseäni. Hyvin pysyin siinä. Mulle on sanottu, että olisi hyväksi olla kohoasennossa. Jonkin verran kohtu taaksepäin kallellaan. Kaikkea voi kokeilla.

=)

mä ainakin nostan jalat pään taa seinää vasten... ;) ei voi jättää nosamatta... no, tollai en kyl jaksa kuin muutaman minuutin, mut sit tyyny alle ja köllöttelyä, jotain 30min väh... Jos ei piantärppää... ai mitä sit? no, ei mitään... - on turhaan tullu seistyä päällään.. ;)

miracle Mulle on siis lääkärit sanonu, että rakenteellisesti on kohtu taaksepäin kallellaan, ei sitä kohtua laiteta kallelleen. Siitiöiden pääsy helpottuu kohtuun, kun jalat kohollaan. Mulla auttanu selvästi, muista en tiedä.

Mullakin yleensä aina ollut tyyny pepun alla ja lantio sillä tavalla koholla. Nyt sitten harjoitin minäkin tuota niskaseisontaa viime kierrossa (kiitos TeSuLah termin mieleen muistuttamisesta). Ja pyrin ravistelemaan lantiotani siinä asennossa. Siinä se varsinainen akrobatiaosuus. Ainakin siinä kierrossa siittiö löysi munasolun, vaikka ilo olikin kovin lyhytaikainen.

Itse olen hedelmällisyyshoidoissa ja IVF -jonossa, joten epätoivoisena yritän tässä vielä kaikkeni... Jospa vielä tärppäisin luomustikin, kun riittävästi ketkuttelisi.

ei kuulemma oo mitään hyötyä koska simpat on niin nopeita että ne kerkee joka tapauksessa perille jo ennenkuin mies tulee ulos.

mut kyllä minäkin tunnustan olevani se joka lukee kirjaa illalla pää alas :D

Yhteistyössä