Raskautuminen ja vitamiinilisät?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kuumeinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kuumeinen"

Vieras
Olen googlannut vimmatusti ja pää on täynnä faktaa ja fiktiota, mutta kysytäänpäs vielä kokemuksita palstalta: ootteko alkaneet syömään raskausvitamiineja tms. jo kun olette alkaneet yrittää raskautta? Ja mitä valmistetta ootte käyttäneet?

Syön foolihappoa, kromia ja magnesiumia. Lisäksi kalkki/D-vitamiiniyhdistelmää ruokavaliorajoituksista johtuen. Nyt olen kuitenkin miettinyt, pitäisikö ostaa joku raskausvitamiini...
 
Royal gelee vitaminejä ja foolihappoa söin. 9kk meni, että raskaus sai alkunsa. Tosin toi Rg oli vasta 3 viimestä kiertoa. Aiemmin ei oo menny kun max 4kk, nyt kesti pidempään ja välissä ehti olla yksi keskenmeno.
 
Minulla taas meni niin että puoli vuotta yritystä, plussa ja kesken meni. Siitä aloitin syömään raskausvitamiineja ja heti perään onnistunut raskaus. :) Tiedän monta muutakin jotka saaneet raskauden alkuun raskausvitamiinien avulla, pitkänkin yrityksen jälkeen :)
 

Yhteistyössä