K
"kuumeinen"
Vieras
Olen googlannut vimmatusti ja pää on täynnä faktaa ja fiktiota, mutta kysytäänpäs vielä kokemuksita palstalta: ootteko alkaneet syömään raskausvitamiineja tms. jo kun olette alkaneet yrittää raskautta? Ja mitä valmistetta ootte käyttäneet?
Syön foolihappoa, kromia ja magnesiumia. Lisäksi kalkki/D-vitamiiniyhdistelmää ruokavaliorajoituksista johtuen. Nyt olen kuitenkin miettinyt, pitäisikö ostaa joku raskausvitamiini...
Syön foolihappoa, kromia ja magnesiumia. Lisäksi kalkki/D-vitamiiniyhdistelmää ruokavaliorajoituksista johtuen. Nyt olen kuitenkin miettinyt, pitäisikö ostaa joku raskausvitamiini...