Raskausvk:t+ epäsään. kuukautiskierto

On varmaan ehkä jossain aiheesta, mutta en jaksa nyt etsiä.
Miten teillä, joilla ollut epäsäännöllinen kuukautiskierto, on raskausviikot laskettu? Onko tullut heittoa ja kuinka paljon?

Itsellä kierrot olleet 36-50, ja nyt kp45 sain positiivisen testin, jonka tein ihan oireiden perusteella. viimeiset menkat alkaneet 31.1. Nettilaskurit antavat viikkoja vähemmän, mitä itse niitä laskee.. neuvolassa ja ultrassa asia kyllä sitten selkiää, mutta haluan nyt tiedustella teidän kokemuksianne..
 
Mulla on epäsäännöllinen kierto. Viimiset menkat, jotka mulle tuli viime kuussa, tulit tosi aikasin (koskaan ei oo niin aikasin tullut kp26) Meinasivat neuvolassa että olisivat olleet valemenkat. Koska ne olivat myös erilaiset, kuin ennen. Laskettuaika laskettiin sitten edellisten menkkojen mukaan. Sain kuitenkin ajan ultraan, asian varmistukseksi. Neuvolan mukaan olisin ollut viikoilla 8+ ja kun ultraan menin sanoi täti että en ole vielä edes viikolla 6. Sain uuden ajan ens viikon torstaille, jännittää et onkohan tuolla vattassa asukasta!
 
Mulla on tosi epäsäännöllinen kierto, ilman pillereitä 27-150 :D Raskautuminen tapahtui hassusti, 7.12 kävin juuri tuon epäsäännöllisen kierron vuoksi lääkärillä. Sainkin terolutit kiertoa tasaamaan. 13.12 alkoi vuoto, joka oli niukka mutta laskin ihan kuukautisiksi. 8.1 tein sitten positiivisen raskaustestin. Siitä olikin sitten hauska alkaa laskea viikkoja, mentiin tuon 13.12 kierron mukaan, koska 7.12 lääkäri ei ollut nähnyt mitään ovulaatioonkaan viittaavaa ultratessaan kohtua ja munasarjoja. Pitkään menin tuolla "kuukautisista" lasketuilla viikoilla. Varhaisultraan menin viikolla 7+1, jolloin sikiö olikin jo 8+6 :) Eli ainakaan minun kohdalla tarkkoja viikkoja ei millään pystynyt omasta kierrosta laskemaan.
Monesti tuntuu, että epäsäännöllisillä kierroilla viikot ovat pienemmät, koska ovulaatio tapahtuu myöhemmin.. Mutta tosiaan, ultrassa se sitten varmistuu! Onnea plussasta :flower:
 
Mullakin oli hieman epäsäännöllinen kierto 26-36pv. Np-ultrassa viikkoja oli yksi vähemmän kuin arvioitu. :)
Neuvolan täti laski siis ensin lasketunajan sen tavallisen 28 päiväisen kierron mukaan.
 

Yhteistyössä