raskausviikot pinoon!!! millanen olo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
34+2 ja olo on tällä hetkellä oikeastaan mitä parhain =) E
Sf-mitasta olin jo huolissani välillä, kun oli jämähtänyt, mutta eilen oli 28:aan kasvanut, eli kaikki onkin ok =) !

Huh, mulla viikkoja 26 ja sf jo 27 :(
Muuten olen jaksellut tosi hyvin, mutta ihan hirveitä väsykohtauksia tulee ja eilen olin pyörtyä...

Täällä viikkoja 40+1.Eilen oli la, mutta eipä näy eikä kuulu. :)
Olo on jo aika tukala; hirveä flunssa päällä ja mahakin jo niin iso että toivois pian syntyvän! Tosin pelottaa synnytys ihan hirmusti ja koko ajan pelko päällä että jotain käy... :(

23+ jotain..=) ja olo moitteeton...mahaki alkanu näkyyn ja kasvaan..pikkuhiljaa=)
mukavaa kai tämä kasvattelu on sitte alkuajan pahoinvointien..kesästä nauttiva..kun ei hankaluksiakaan ole=)

Alkuperäinen kirjoittaja AnQ:
Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:
Kuuluisi olla rv tasan 37, mutta vauva syntyi viikolla 35+3 ja tuhisee nyt tuolla kopassaan :heart:

Oho, paljon onnea! :flower:

Vitsi, ei ois itellä paljoa enää tuonne viikoille, missä tein pikkuinen synty *panik, panik* =)

Kiitos =) vauvan synnytys käynnistettiin mun raskausmyrkytyksen vuoksi SatKs:ssa.Vauva voi hyvin koko odotusajan, mutta mun vointi heikkeni myrkytyksen vuoksi, eivätkä uskaltaneet riskeerata ja siksi oli käynnistettävä.

20 tasan. olo muuten hyvä,mutta välillä närästää ja nyt alkanu myös turvottaa..tissit jaksaa ihmetyttää;vuotaa välillä ihan hirmusti ja kaikenlisäksi kasvanu niin että tänään huomasin jo niiden vähän revenneen... :ashamed: kuluisi aika vain nopeasti ja sais vauvan syliin :heart:

Raskausviikkoja 32+0 ja olo on muuten aivan loistava, selkäsäryt vain vaivanneet jo raskausviikolta 22 asti, mutta panadolilla olen yrittänyt pärjätä. SF mitta mulla oli viime viikolla 28, keskikäyrällä mennään, vauvamme on ikiliikkuja, mutta onneksi tilan ahtaus on tehnyt liikkeistä hieman pehmeämpiä, synnytystä tässä jo tosiaan odotellaan, saisi syntyä viikolla 38-39 niin ei tarvitsisi kestää sitä kauheaa odotusta lopussa, kaksi aikaisempaa lastani tosiaan syntyivätkin onneksi viikolla 39, joten toivottavasti tämä pikkuinen myös ; ) onnea kaikille!

Rv. 6+2 ja olo ihan ok. Iltasin olen tosi väsyny ja vaikka yön nukkuisin hyvin ( 9-10 h ) niin silti päiväunet täytyy ottaa. Eli tooooosi väsyny olen. Välillä hetkeks tulee huono-olo mutta ei varsinaista pahoinvointia kai vielä ole ollu. Tissit ja nännit on kipeet ja koko ajan tekis mieli syödä jotain mutta mikään ei maistu.
Mutta innossaan silti :D

Yhteistyössä