Raskausviikoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihan pihalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihan pihalla

Vieras
Kun menkkojen mukaan oon nyt rv 10+4 ja neuvolassakin täti kirjoittaa mun korttiin näin. mutta kun kävin alkuraskauden ultrassa viikolla 7+3, niin lekuri sanoi että vastaa viikkoja 6+5. Ja sitä mieltä itekin olin sillo et oon vasta 6+5 koska tiesin hedelmöittymisajankohdan...
Joten niin kauanko mä lasken raskausviikot vika menkoista, kunnes np-ultrassa ne vaihdetaan oikein? Vai vaihdetaanko niitä edes muutaman päivän takia?

mulla oli varhaisultra rv 7+5 mutta pikkunen oli kooltaan 8+1..sano mulle että jos se heitto on alle 5päivää niin ei kai merkitä tai vaihdeta mitenkää ku vasta sit myöhemmin ku selvii tarkemmin et missä mennään..

Sillä vaan mietin et ku oisin jo tohkeissani alkamassa kirjoittamaan tonne raskauskirjaan, jonka neuvola antoi, mut sit tympäsee, jos kirjottelenkin ihan väärien viikkojen kohdalle, kun en osaa päättää.

mä olin tosiaa siel ultrassa ja kaikki oli hyvin..siltikää en osaa rentoutua kun nyt just samoja viikkoja mennää ku viimeks meni kesken.. ja on muutto toiseen kaupunkiin just päällä, ni joudun odottaa että pääsen np-ultraan, ennen sitä ei oo neuvolaa tms. huokaus.. täytyy vaan toivoa....

Yhteistyössä