P
"Plaah"
Vieras
Olen viikolla 27 ja nyt alkaa olla mahallakin jo kokoa. Selkäkipuja ja joitain ihme juilimisia riittää ja varsinkin yöllä on vaikea olla. Pissattaa tunnin välein, nenä on tukossa ja janottaa-->pissattaa. Nukun huonosti ja aamulla oon kuin nukkuneen rukous. Käyn kokopäivätöissä ja mulla on kaksi lasta ennestään. On kyllä pirteitäkin hetkiä ja niistä otan kaiken irti, esim. siivoan silloin. Muuten illat menee pikkukakkosen aikaan torkkuessa sohvalla ja siitä on sitten noustava vielä iltapuuhiin. Mietin vaan tätä jaksamista, kun vielä olis jaksettavaa ainakin 10 viikkoa. Onneksi tietty äitiysloma alkaa mutta silti. Selkä on jotenkin lähtiessä kipeää sorttia eli vertyy kun liikun mutta esim aamuisin ei tahdo päästä sängystä ylös. Ulkoiluun on huonosti mahdollisuuksia kun mies tulee myöhään töistä enkä enää kahdeksan jälkeen jaksa tehdä mitään. Lasken aika paljon hormonien ja raskauden varaan että kun vauva syntyy mulla taas riittäisi energiaa (edellisten lasten kanssa en kyllä muista energiaa olleen tai ainakin muisti on mennyt). Miten sitä jaksaa loppuajan ja muutenkin?
Nukkumisen huonous tekee ihan hirveästi tuhoa jaksamiseen mutta minkäs teen kun olemus on mikä on toistaiseksi...
Nukkumisen huonous tekee ihan hirveästi tuhoa jaksamiseen mutta minkäs teen kun olemus on mikä on toistaiseksi...