Raskausturvallinen allergialääke?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "allerginen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"allerginen"

Vieras
Onko tällaista olemassa? Minulla on ihan järjetön siitepölyallergia puhjennut nyt jokin aika sitten, ja olen yrittänyt pärjäillä ilman lääkkeitä. Nyt kuitenkin alkaa tuntumaan siltä että jotain helpotusta on pakko saada, tai näännyn pelkkään niistämiseen.

Onko mitään allergialääkkeitä mitä voi käyttää ihan raskaanakin?

Kerpele, auttaako siitepölyallergiaan hyvin? Ei oo kokemusta tosta lääkkeestä. Ite oon syöny joskus harvoin jos oireet on tullu pahoiks, niin zyrtecia, mut on kovin väsyttävä lääke. Onko heinixissä mitään tommosia sivuoireita?

[QUOTE="allerginen";26321971]Kerpele, auttaako siitepölyallergiaan hyvin? Ei oo kokemusta tosta lääkkeestä. Ite oon syöny joskus harvoin jos oireet on tullu pahoiks, niin zyrtecia, mut on kovin väsyttävä lääke. Onko heinixissä mitään tommosia sivuoireita?[/QUOTE]

No niissähän on sama vaikuttava aine.. Mikä cetirizin olikaan.. Mä yritin olla nyt raskaana (taas kerran.. :headwall:) ilman allergialääkettä ja niinhän olin sitten ihan tukossa ja hengittämisen kanssakin oli ongelmaa, silmät vuosi ym. Nyt olen jonkun verran parin viikon-kk:den lääkkeiden aloittamisen jälkeen vielä tukossa mutta ei ole mitään siihen verrattuna mihin tää meni ilman lääkettä..

Olisin halunnut olla ilman jopa tätä "sallittua" lääkettä mutta en vaan voi :/ Mua ei kyllä väsytä yhtään niin paljon kuin jos päästän itseni tukkoon..

Koivuallergia puhkesi raskausaikana. Silloin selvitin neuvolasta, mitä saa käyttää. Natriumkromogligaatti (sitäkin useilla kauppanimillä) on turvallinen paikallisvslmisteissa eli nenäsuihkeena ja silmätippoina. Itse käytin glinoria, kun oireet oli aivan sietämättömät.

Yhteistyössä