Raskaustestistä..auttakaa:)

  • Viestiketjun aloittaja NytHarmaana:)
  • Ensimmäinen viesti
NytHarmaana:)
siis olo on aivan kuin raskaana todella olisin, todellakin toivottu tapaus tää ois, viime menkat oli niukat ja kesti vain 1,5pvää..
nyt sitten tein raskaustestiä, tilasin halpa-testi.fi, herkkiä testei ja viivanhan pitäisi olla punanen, mutta oli ihan selvä HARMAA.. eli olikohan mahdollisesti nega vai haalee vaalee plussa...?
 
NytHarmaana:)
no niin mä jotenkin ajattelinkin et kuvittelen nää oireet.. mut sitä se teettää kun yli vuos vaavia yritetty.. ;( mut muut niistä testeistä ei ole näyttänyt viivanpaikkaa.. vai onks se vaan et jotkut näyttää, jotkut ei<? ja mistä se johtuu, onks kellää mitää hajua?
 
NytHarmaana:)
Alkuperäinen kirjoittaja Innaliina:
Kannattaa hakea apteekista joku "perusraskaustesti". Niissä testeissähän hailakkakin viiva tarkoittaa, että on raskaana eli hieman selkeempää(tietenkin kontrolliviivan lisäksi).
mikä olis hyvä? en oo noita apteekin testejä tehny..
 
Myös ne testit on hyviä, joita saa esim. ärrältä tai halpahallista (saakohan muista ruokakaupoista?) niissä on kaksi paketissa eikä se maksa paljoa. Siinä myöskin on kontrolliviiva ja jos toista näkyy yhtään, niin se on plussa. värillä ei väliä :heart:
 
S
Kyl niihin joskus tulee se viivanpaikka ikävä kyllä. Mä kerkesin kans innostua ku tuli kaks tosi selvästi näkyvää väritöntä viivanpaikkaa,kahteen erimerkkiseen testiin samana päivänä, kun en ennen ollut niitä saanu runsaasta testailusta huolimatta.Tai toiseen tuli ihan hennosti väriä, mut ihan varma ei voinut olla. Kun se toinen testi kuivui, eli oli ylittänyt testiajan, se hento vaaleanpunainen oli selvemmin nähtävissä ja mieskin näki sen sit ku se oli kuivunu se testi mut testiajan aikana se ei nähny sitä vaaleanvaaleanpunaista viivaa jonka mä muka näin... Menkat oli viikon myöhässä silloin ja testaamisesta kaks pv eteenpäin ne sit alkoi. Et paras vaan odotella selvästi erottuvia väriä omaavia viivoja ennen kuin kiljuu onnesta. Mä pähkäilin et ehkä mulla oli ns. Kemiallinen raskaus ku toiseen tuli sitä väriä hennosti ja toiseen vaa harmaa viivanpaikka. Mut seuraavassa kierrossa sit onneks plussasin selvillä viivoilla ja varmuuden vuoksi testasin ensin digitaalisella testilla ettei tarvi pähkäillä onko siinä viiva vai ei.... Tulipa pitkä sepustus.... Onnea raskautumiseen! Odota pari päivää ja testaa uudestaan ja jos yhä näkyy vaan harmaita viivanpaikkoja, niin sit et ole viel raskaana...mut kyl se plussa sieltä viel tulee sulle, peukkuja!
 

Yhteistyössä