Kyl niihin joskus tulee se viivanpaikka ikävä kyllä. Mä kerkesin kans innostua ku tuli kaks tosi selvästi näkyvää väritöntä viivanpaikkaa,kahteen erimerkkiseen testiin samana päivänä, kun en ennen ollut niitä saanu runsaasta testailusta huolimatta.Tai toiseen tuli ihan hennosti väriä, mut ihan varma ei voinut olla. Kun se toinen testi kuivui, eli oli ylittänyt testiajan, se hento vaaleanpunainen oli selvemmin nähtävissä ja mieskin näki sen sit ku se oli kuivunu se testi mut testiajan aikana se ei nähny sitä vaaleanvaaleanpunaista viivaa jonka mä muka näin... Menkat oli viikon myöhässä silloin ja testaamisesta kaks pv eteenpäin ne sit alkoi. Et paras vaan odotella selvästi erottuvia väriä omaavia viivoja ennen kuin kiljuu onnesta. Mä pähkäilin et ehkä mulla oli ns. Kemiallinen raskaus ku toiseen tuli sitä väriä hennosti ja toiseen vaa harmaa viivanpaikka. Mut seuraavassa kierrossa sit onneks plussasin selvillä viivoilla ja varmuuden vuoksi testasin ensin digitaalisella testilla ettei tarvi pähkäillä onko siinä viiva vai ei.... Tulipa pitkä sepustus.... Onnea raskautumiseen! Odota pari päivää ja testaa uudestaan ja jos yhä näkyy vaan harmaita viivanpaikkoja, niin sit et ole viel raskaana...mut kyl se plussa sieltä viel tulee sulle, peukkuja!