raskaustestistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jännittää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jännittää"

Vieras
Nyt helppiä.

Kuukautiseni ovat nyt 2-viikkoa myöhässä,
kaupat aukeavat 8- ja pääsen ostamaan raskaustestin.
Voinko tehdä testin heti, kävin jo aamupissalla puoli 7,
ja nyt juon kahvia.. Onko testi luotettava jos teen sen
8 jälkeen, vaikka olen nauttinut nyt kahvia, laimeneeko
virtsa liikaa? kyseessä siis ihan marketin testi.
Apuva! + olisi kovin toivottu ja odotettu.. ja oireitakin on :)

Niissä sanotaan että voi tehdä mihin vuorokaudenaikaan vaan, mutta suurin hormonipitoisuus on aamulla. Varmasti voit tehdä sen kun saat testin.
Peukkuja!
Itse tein eilen aamulla ja tulos oli toivottu nega :)

kiitos vastauksesta.
kyllähän nämä nykytestit on todella herkkiä, mietityttää vaan kaikki just nyt
jos koitan pidättää vielä kauppareissun jälkeen
niin pitkään kuin pystyn ja sitten estaamaan ..

Hmm..jos menkat on jo pari viikkoa myöhässä niin luulis plussan näkyä jo vaikka mihin aikaan tehdyssä testissä jos on näkyäkseen. Ei tosin varmaa tietoa ole, voithan ostaa vaikka 2 testiä niin saat tehtyä heti ja myöhemmin:) ?

Ainakin kauppaan on mentävä just heti :P
Jostain itsekkin lukenut noita juttuja että 2-4 tuntia pitäs olla pissaamatta..
hätähousu oon .. Tietysti järkevintä olisi odottaa huomis aamua ja siitä testi..
Mutta nyt ei malttas enää odottaa :O

Jos et ole juonut muuta kuin kupin kahvia, niin ei laimene liika. Jos taas juot suuria määriä aamuisin, niin voi olla liian laimeaa pissaa. Minä tekisin sinuna niin, että ostaisin kaksi testiä. yksi tälle aamulle ja toinen huomiselle.

Kerro sitten mitä testi näytti!!!

niin, ja testinä pregchek - perus marketti malli, siinä tuli kaksi testiliuskaa.
Ei haamua, ei mitään. No, alkaa olla aika ottaa yhteyttä lääkäriin, yritystä takana
n. vuosi, yksi keskenmeno aikaisessa vaiheessa.

[QUOTE=""ei jännitä enään";29216390]niin, ja testinä pregchek - perus marketti malli, siinä tuli kaksi testiliuskaa.
Ei haamua, ei mitään. No, alkaa olla aika ottaa yhteyttä lääkäriin, yritystä takana
n. vuosi, yksi keskenmeno aikaisessa vaiheessa.[/QUOTE]

Mä en saanut tollasella liuskapregcheckillä mitään näkyviin. Sillon oli menkat pari päivää myöhässä. Muutamaa päivää myöhemmin tein sit kuiteski apteekin testin ja olin raskaana.

[QUOTE="ei jännitä enään";29216379]tyylipuhdas negatiivinen.[/QUOTE]

Eivät ole kovi hyviä....tee uudestaan jos menkat todellakin myöhässä. J osta esim apteekin oma testi, on hyvä eikä kallis

[QUOTE="Piip";29216397]Eivät ole kovi hyviä....tee uudestaan jos menkat todellakin myöhässä. J osta esim apteekin oma testi, on hyvä eikä kallis[/QUOTE]

Pari kertaa olen tehnyt näitä kaupan testejä, ja niissä on tullut nega (vaikka niiden pitäisi olla herkkiä), ja sitten apteekin omalla on tullut +.

Uskon että tuokin testi olisi näyttänyt + jos olisi näyttääkseen.
Siinä on mukana se toinen testi liuska, ajattelin sen vielä huomena aamuvirtsasta
huvikseni tehdä. mutta en usko että tulos tuosta muuksi muuttuu, nega apteekin testillä
29.10. .. nyt vaan taas kiroillaan sitä että miksi mun kierto on näin sekaisin. plääh.

Mä tein tän raskauden alussa pc-testin, vähän liiotellun montakin ehkä. Eipä ilmestyny mitään silminnähtävää. Mutta kun sitten vilkaisin samaa testiä myöhemmin (tiedän ettei sais) niin siellä olikin hailakka viiva ilmenny. Sen innottamana tein uuden testin joka olikin sitten kirkkaan punainen (iltapäivällä tuli mulla parempi tulos ku aamulla). Varmistukseksi tein vielä CB:n digin, raskaana oltiin. Ja ollaan edelleen. PC on mun tietääkseni ihan luotettava testi, mutta CB:n digillä saisit ainakin varmuuden, luotettava kuin mikä vaikka hintavakin tietysti.

HEIII.. Nyt pitäis varmaan uskoa että nega mikä nega. Kun kuitenkin luulis että ihan luotettavia ovat.
Taidan nyt tehdä tuon toisen testin päivällä, ja jos se on nega, niin sitten se on. Kuukautiset kuitenkin jo niin reilusti myöhässä, että luulis näkyvän. Hulluksihan tässä tulee.. En viitsisi ostaa kallista testiä, kun jo se edelliinenkin nega ja nyt taas. tuskin se testin hinta tulosta positiiviseksi muuttaa. Lähinnä itseäni arvelutti tuossa se kun en tehnyt aamupissistä. no ... ootellaan. Ei saa elättää liikaa toiveita, harvemminkun nuo negat positiiviseksi muuttuu - kun jo näin myöhässä..

Miksi vasta nyt testaat, kun kuukautiset ovat jo 2 viikkoa myöhässä?

Jos olet raskaana, niin tässä vaiheessa se näkyy testissä, vaikka olisi pissa vain tunnin verran rakossa.

Yhteistyössä