raskaustestistä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "toiveikas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"toiveikas"

Vieras
Mulla on ollut varmaan jo viikon ajan kamala pahoinvointi ja väsymys..vauvaa ollaan yritelty jo kauan..Elikkä kysymys kuuluukin: Tänään tein testin (malttamaton kun olen) ja menkkojen pitäs alkaa vasta lauantaina. Testi näytti negaa..ei ees haamua ollut. Testi oli kaupan tavallinen liuskatesti. Eli voinko silti olla raskaana vaikka puhdasta negaa näytti..oisko siihen pitänyt tulla ees jonkinlainen haamu jos oisin raskaana, vai onko se vaan niin että ku liian aikaisin tein niin sen vuoksi ei näkyny..Miten muilla?? Kuinka aikaisessa vaiheessa testi näyttää jo haamuja?? Mulla siis kp27/30

Mulla semmonen liuskatesti näytti negatiivistä vielä, kun menkat olia pari päivää jo myöhässä..
Uuden testin teinkin vasta viikkojen päästä turvotuksen vuoksi, ja raskaana oltiin :)

No voit tietysti olla.
Odota nyt ainakin sunnuntaihin ennen uuden testin tekemistä. Mulla on näyttänyt positiivista rv29/30, poikkeuksena esikoinen josta tuli hailakka haamu vaikka säännöllinen vuoto oli yli viikon myöhässä. Maltti on valttia, vaikka vaikeaa se onkin :)

No voit tietysti olla.
Odota nyt ainakin sunnuntaihin ennen uuden testin tekemistä. Mulla on näyttänyt positiivista rv29/30, poikkeuksena esikoinen josta tuli hailakka haamu vaikka säännöllinen vuoto oli yli viikon myöhässä. Maltti on valttia, vaikka vaikeaa se onkin :)

sillon ku sitä malttia jaettiin niin mä olin varmaan päiväunilla tai jotain :D voi voi voi..mitenhän sitä malttaa oottaa uuden testin tekemistä :D mä oon testien suurkuluttaja :)

Yhteistyössä