Raskaustestistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aurinko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aurinko

Vieras
Mulla on menkat ollu myöhässä nyt 5 päivää,tänään sitten tein testin ja negaa näytti..Eilen illalla/yöllä tuli jonki verran verta(ja vuoto kesti vain pienen tovin) ja tänä aamuna ei mitään..siis apua,uskonko mä nyt tuota testiä vai mitä tässä ny tekis vielä?..

Alkuperäinen kirjoittaja aurinko:
Mulla on menkat ollu myöhässä nyt 5 päivää,tänään sitten tein testin ja negaa näytti..Eilen illalla/yöllä tuli jonki verran verta(ja vuoto kesti vain pienen tovin) ja tänä aamuna ei mitään..siis apua,uskonko mä nyt tuota testiä vai mitä tässä ny tekis vielä?..
Kyllä melkein uskoisin jo testiä, kun menkat on tuonkin verran myöhässä ollu ja vähän vuotoakin tullut. Mutta tekisin varmuuden vuoksi toisen testin ja uskoisin sitä sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja S:
Alkuperäinen kirjoittaja aurinko:
Kyllä melkein uskoisin jo testiä, kun menkat on tuonkin verran myöhässä ollu ja vähän vuotoakin tullut. Mutta tekisin varmuuden vuoksi toisen testin ja uskoisin sitä sitten.
Siis parin päivän päästä uusi testi.

kiitos vastauksista!mua niin ihmetyttää toi lyhyt vuoto et mitä se ny sit oli,mä ku olin ihan siinä uskossa et ny ne sit alko ja tosiaan aamulla ei mitään..no täytyy ootella vielä pari päivää ja sit testailla uudestaan..

Yhteistyössä