raskaustestissä haamu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Mitenkä nuihin haamuihin voi luottaa? JOs kp 27/28 oli haamu ja sitten kp 28/28 kans haamu. voiko tulla virheellisiä haamuja? Tarkoittaako tuo nyt sitten sitä että oon raskaana? Jotenkin en kyllä luota tuohon haamuun. Miten testin luettavuus, sehän jää se haamu siihen tunneiksi, niin ainakin ohjeissa lukee. Ja kuinka nopeasti testi on luettavissa, jos esi, kattoo tuloksen vasta 20 min. päästä.

Mulla oli kans haamu yli vuosi sitten, ja testailin sitä parin päivän välein - tai oikeastaan joka päivä, illoin aamuin... Tulos vaihteli eri testimerkkien myötä, mutta valitettavasti heikkeni päivä päivältä. Kävi ilmi, että oli ns. kemiallinen raskaus eli tuloksena oli vain myöhästyneet kuukautiset.

Plussaahan testiin ei voi tulla ilman raskaushormonia; eri asia sitten on, miten raskaus kestää. :-(

Sitten viime syksynä oli kans haamu, joka sitten vahvistui. Nyt rv 28, kaksosia odotellaan!

Testaa parin päivän päästä uudelleen, niin tuloskin on luotettavampi. Eikä tosiaan kannata lukea tulosta kovin myöhään, vaan ohjeen mukaisesti. Toivottavasti teilläkin vain viivat vahvistuu!

Mulla on joka kerta tullut pelkkiä haamuja vielä pari päivää senkin jälkeen kun menkkojen on pitänyt alkaa. Luottanut olen joka kerta. Kolmosesta tein vielä viikon päästä uuden testin, kun ajattelin että haluan kerrankin nähdä millainen on raskaustesti jossaon kunnon viiva. :D

Yhteistyössä