Raskaustestin viiva ei ole vahvistunut

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näytti dpo14/kp27/27 selkeän plussan mutta ei kovin vahvaa viivaa. Dpo19/kp32/27 ei ollenkaan edistystä. Digitesti sanoo "raskaana 2-3". Myös paksua valkovuotoa jossa välillä vaaleanruskeaa minimaalisesti. Keskenmeno?
 
vierailija
Ei mulla ainakaan tuota vahvempaa viivaa tullut, neuvolaan soitin kun digitesti näytti tuon 2-3vk. En edes miettinyt viivaan vahvistumista kun ajattelin olevan niin testikohtaista. Ja siis raskaana tässä ollaan 😊
 
Ei noilla testeillä niin varmaa tulosta saa, että varmasti näkisi nouseeko hcg oikein. Ihan selvä tuo plussa on, ei mitenkään haalea. Ei kaikille tule edes tasavahvoja viivoja, sitä ei kannata pitää tavoitteena.
 
vierailija
😊🤞🤞😊 kiitos, toivoa siis on. Eilen itkin keskenmenoa, olin 100 varma koska toisen merkkisellä oli haalistunut viivat selkeästi. Tänään toivo nousi koska viiva olikin selkeä ja Digitesti lupaava. Kuitenkaan uskalla vielä iloita kunnolla. Ap
 
En minäkään antaisi kovasti painoarvoa noille virtsatesteille. Jos asia todella pahasti alkaa painaa mieltä, voi käydä yksityislabrassa hcg-kokeessa (tai kahdessa, jotta näkee että on hyvin noususuunnassa).
 
vierailija
Mä olen aina tehnyt vain yhden liuskan ja digin. Kierto heittelee niin digin vain viikkojen takia ja omaksi iloksi. Viivojen vahvistumista ja muuta en ole koskaan seuraillut.
 
vierailija
Yleensä jos viivat ei vahvistu, syitä on 2. Joko raskaus ei ole normaali/ei jatku normaalisti tai ko. Testillä ei kyseinen ihminen saa vahvempaa Viivaa.

Suosittelen kokeilemaan eri merkkejä.

Digitaalinen kertoo vaan virtsaan erittyvän määrän, ei todellista arvoa. Ihmisillä virtsaan erittyy eri määrä hcg:ta joten kaikki virtsasta otetut testit on suuntaa antavia.
Todelliset arvot ja raskauden kulun selvittää verikokeella, vähintään kahdella, koska yksi arvo ei kerro mitään(paitsi jos on ihan vähäinen vrt viikkoihin).
 

Yhteistyössä