raskaustestin tuloksen ilmestymisnopeus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pelottaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pelottaa"

Vieras
Tänään kuukautiset 2 päivää myöhässä. Tein clearbluen raskaustestin, sellaisen jossa tulee se pluskuvio testiruutuun. Testiin ilmestyikin samantien kun kastoin se virtsaan erittäin selkeä plusmerkki.
Viimeksi kun tein positiivisen raskaustestin tuli plussa vastaus myös lähes heti kun tikun virtsaan kastoin. Tuolloin kyseessä oli Clearbluen viikkonäytöllinen testi. Tuo raskaus kuitenkin oli tuulimuna ja jouduin kaavintaan rv 8.
Mietin, että miten nopeasti teille muille on tuo plussa raskaustestiin tullut? Ja onko "nopea plussa" myös jatkunut loppuun asti eli olette vauvan saaneet syliin asti?

En tuosta plussatestistä tiedä, mutta noissa viivatesteissähän lukee ohjeessakin, että tikkuun voi tulla näkyviin kaksi viivaa kun testi kastuu ja se tulospitää lukea sen tietyn odotusajan jälkeen. Ei aiemmin eikä myöhemmin.

ja se yksi on juuri hoidossa ja toinen viellä tuloillaan,mää oon jostain kuullut että mitä enemmän sitä raskaushormoonia niin sen nopeammin selkeä tulos..mulla ei kyllä tuulimunasta yms ole kokemusta.

mitä enemmän hormoonia sitä nopeammin tulos tulee.Mulla tuulimunassa hormoonia erittyi kyllä tooooooosi hitaasti ja vielä kun viikkoja piti olla jo 7 niin testiin tuli ihan haalea haamu ja pian alkoi vuoto, mutta loppujen lopuksi jouduin kaavintaan kun kohtu ei tyhjentynyt kunnolla.

Esikoisesta tein pari vuotta sitten testiä ja molemmilla kerroilla viivat rupes muodostumaan saman tien. Tänään tein aamupissasta testin (en todellakaan uskonut, että olisin raskaana) --> menin pikasuihkuun, jonka jälkeen kurkkasin ja meinasin lentää perseelleni: kaksi viivaa!!!! Äsken tein vielä uuden testin ja laitoin ajastimen viiden minsan päästä hälyttämään.. No minuutin päästä kävin kurkkaamassa ja oli jo vahvat viivat!!!!

Eli summa summarum: mä oon raskaana! Ja aivan totaalisen onnellinen, mutta myös totaalisen yllättynyt!!!!

Täälläki nopea plussa rv 20 :) Ja iha samalla tavalla, testattu ku kuukautiset olis ollu päivän myöhässä ja viiva vaa napsahti testiin (ei ollu kyl clearbluen vaan iha apteekin oma..), sitte ku viel halus varmuuden nii testasin illalla uudestaan nopean plussan ja seuraavana aamuna taas..:rolleyes:

Ok. Eli mun ei tarvii olla huolissaan ainakaan testin nopeuden vuoksi. Tiedän olevani hullu, mutta tuo tuulimunaraskaus monen päivän lääkkeellisien tyhjennysyritysten ja lopulta kaavinnan jälkeen päätökseen saatu oli jotain aivan kaameeta.
Kiitos kaikille vastanneille.