raskaustestin tekeminen päivällä!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos oot ihan raskauden alussa mahdollisesti vasta, niin oo pissaamatta mahdollisimman pitkään (esim. 3-4 tuntia) niin silloin raskaushormoonia ehtii erittyä virtsaan mahdollisimman paljon ja testi sen havaitsee.

en mä ainakaan ollut.... ja testin tein puolen päivän aikaan... näytti heti vahvahti plussaa =) se oli jouluaatto ja maailman ihanin joululahja mulle ikinä <3 vielä 2 kk laskettuun aikaan, hui ku aika menee nopeaa!

no kohta 3 tuntia ollu liruttamatta, ja kieltämättä joutuu jo vähä jalat ristissä olemaa :D jos sitä hetken vielä pystyis, on kuitenki niin alussa ettei välttämättä näy :D

no negahan se oli.. tosin menkkojen pitäs alkaa vasta tiistaina.. En oo mitenkää malttamaton..... :D huvikseni testasin, ensi viikolla sit seuraavan kerran jos ei kuuluu tätiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no negahan se oli.. tosin menkkojen pitäs alkaa vasta tiistaina.. En oo mitenkää malttamaton..... :D huvikseni testasin, ensi viikolla sit seuraavan kerran jos ei kuuluu tätiä :D

Mä testasin (päiväpissasta) 3 pv ennenkuin piti menkkojen alkaa ja sain tosi tosi hailakan haamun, joten ei kannata vielä masentua. :)