raskaustestimerkeistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mnää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mnää";24853748]"Vieras" onko sulla lukihäiriö? Esitin kysymyksen ja vastauksesi ei mitenkään liity siihen.[/QUOTE]

Minulla on oikein hyvä sisälukutaito, kiitos kysymästä. Lisäksi osaan lukea mainiosti myös rivien välistä.

Tiuhti kiitos vastauksesta. Hienoa, että joku osaa vastata esitettyyn kysymykseen ;) Taidan tänään napata testin kauppareissulla mukaan.

"vieras" Lue toki rivien välistä ihan mitä haluat ja anna mielikuvituksesi laukata - huvinsa kullakin.

Joku nopeampi kuin minä. Ohjeessa lukee tosiaan että herkkyys on 25 mIU.

Mutta onhan se kyllä ihan totta että tavallinen raskautta epäilevä nainen ei tuolla tiedolla kyllä mitään tee, vaan raskastestien väliset herkkyyserot ovat niin pieniä, että kyllä niillä kaikilla saa ihan luotettavan tuloksen sinä päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa ja sitä ennen on turha testata millään merkillä.

Kaikilla ei vaan nuo kierrot ole säännöllisisä. Mulla heittelee välillä 25-36, joten vaikea tietää tarkalleen, milloin menkat on myöhässä. Vauvakuumeesta pari vuotta kärsineenä, mahdolliset oireet saavat mielen malttamattomaksi.

Mä sain juuri plussan tuolla Pregcheckillä. Apteekin omalla sain n. 5 päivää ennen sitä haalean vaalean haamuviivan, Pregcheckillä tuli iltavirtsasta ihan selkeä plussa ja aamuvirtsasta sitäkin selkeämpi. Niin ja sitten vielä varmistelin Clearbluella :)

Yhteistyössä