Raskaustestiin toinen viiva vasta 14 min. kohdalla?? (testiaika 5-15 min.)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ma aa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

ma aa

Vieras
Onko jollain kokemusta tällaisesta?

Tein raskaustestin tänä aamulla. 5 minuutin kohdalla oli ihan selvä nega. Vähän myöhemmin olin menossa heittämään testiä roskiin, kun siihen oli ilmaantunut todella hailakka viiva. Luin ohjeet. Siellä sanottiin, että testi on positiivinen jos siihen tulee viiva 15 minuutissa testin tekemisestä. Katsoin kellosta, niin toinen viiva näkyi 14 minuuttia testin tekemisestä. Pari minuuttia myöhemmin (16-20 minuutin kohdilla) viiva oli jo ihan selkeä.

Onko kokemuksia? Testi oli Predictor, jos se nyt asiaan jotenkin vaikuttaa.

[QUOTE="Vieras";28025160]Kierron päivä? Olisko menkkojen koska pitänyt alkaa??[/QUOTE]

Todella vaikea tietää. Minulla on ollut ehkäisyn lopettamisen jälkeen todella outo kierto.

Tunnen yleensä ovulaation aika hyvin, ja uskoin sen olleen 13-15 päivää sitten (tästä päivästä taaksepäin laskien). Kuitenkin tässä kierrossa minulla oli tosi kummallisia (ovulaatiomaisia) tuntemuksia myös 5 päivää tuota myöhemmin...

Myöhemmät voi tietty olla kiinnittymistä johtuvia. Itsellä tuli eka haalea viiva joka tummiin 2 pv myöhemmin. Ultraan selvisi et sikiö tai siis alkoi oli nuorempi kun luulin.. Just sen pari pv. Et odota pari pv ja testaa uudelleen..mutta haalea viiva ei tule jos hormonia ei ole, eli kyl siel jotain tapahtuu...varmaa liian aikaist vaan..

[QUOTE="Vieras";28025220]Myöhemmät voi tietty olla kiinnittymistä johtuvia. Itsellä tuli eka haalea viiva joka tummiin 2 pv myöhemmin. Ultraan selvisi et sikiö tai siis alkoi oli nuorempi kun luulin.. Just sen pari pv. Et odota pari pv ja testaa uudelleen..mutta haalea viiva ei tule jos hormonia ei ole, eli kyl siel jotain tapahtuu...varmaa liian aikaist vaan..[/QUOTE]

Eikö tässä vaiheessa pitäisi sitten tuolla aikataululla (jos olisi tosiaan se 13-15 päivää ovulaation jälkeen ja kiinnittyminen siinä kipujen kohdalla viisi päivää myöhemmin) pitäisi jo näkyä vähän selvempi positiivinen tulos? Vaikka kai se on hyvin yksilöllistä. Esikoisesta testi oli todella selkeä tulos tähän aikaan... tosin silloin kiertokin oli säännöllinen ja hedelmöittyminen tiedossa.

Viime kierrossa sain juuri pari selvää, joskin hailakkaa viivaa. Sitten oireet loppuivat ja testistä tuli sen jälkeen nega, oli siis varmaan kemiallinen.

Koska teillä muilla raskaustesti on näyttänyt positiivista, ja onko kenelläkään ollut hailakoita viivoja?

Mulla tuli tosi hailakkaa viivaa pariinkiin testiin, eivät koskaan tummenneet kunnolla. Kävin varmuuden vuoksi verikokeessa ja samana aamuna tein virtsatestin. Verikokeen Hcg-arvo oli tosi hyvä ja viiva hailakka. Ja tukevasti raskaana olen edelleen, nyt rv 14+5.

Malttamattomana kävin verikokeessa, olisihan tuo raskaus selvinnyt aikaisemminkin. Oli oikein kiva tietää että raskaus oli kunnollinen.

[QUOTE="Vieras";28025274]Mulla tuli tosi hailakkaa viivaa pariinkiin testiin, eivät koskaan tummenneet kunnolla. Kävin varmuuden vuoksi verikokeessa ja samana aamuna tein virtsatestin. Verikokeen Hcg-arvo oli tosi hyvä ja viiva hailakka. Ja tukevasti raskaana olen edelleen, nyt rv 14+5.

Malttamattomana kävin verikokeessa, olisihan tuo raskaus selvinnyt aikaisemminkin. Oli oikein kiva tietää että raskaus oli kunnollinen.[/QUOTE]

Muistatko mitä testejä sinulla oli, ja millä päivillä sait sen ekan haalean viivan? Onko muilla tällaisia kokemuksia?

Kiva tietää, että on mennyt näinkin kivasti. Onnea raskaudesta!

Toinen oli Apteekin oma raskaustesti, ostettu Yliopistollisesta Apteekista. Toinen oli semmoinen pienen kokoinen, suorakaiteen muotoinen, nimeä en muista.

Kuulemma sillä värin vahvuudella ei ole mitään väliä, kunhan se on. Toki mieltä rauhoittaa kovasti, jos viiva on vahva.

Ja mitähän sekoilin tuossa edellisessä viestissäni: raskaus olisi toki selvinnyt myöhemminkin (ilman verikoetta).

Yhteistyössä