Raskaustestiin plussa, nyt menkat alkamassa?

  • Viestiketjun aloittaja Meikäläinen
  • Ensimmäinen viesti
Meikäläinen
Sain 3 päivää sitten plussan raskaustestiin (Apteekin oma) ja nyt näyttää, että menkat alkaisi. Eli varmaan kemiallinen raskaus tms. Vai onko mahdollista, että raskaus olisi silti mahdollinen? Onko kokemuksia?
 
+
siis tuleeko verta tai menkka jomottelua vain. mulla ainakin on kaikissa raskauksissa ollut menkkajomottelua plussan jälkeen. kohdun kasvusta ja hormooneista johtuva kuulemma.
 
f
Vaikea sanoa mistä on kyse. Voi olla että raskaus jatkuu edelleen tai sitten ei. Olisiko mahdollista mennä ultraan tuossa rv 6 jälkeen, mieluummin rv7 paikkeilla, näkyy syke?
 
heps
Ootko testannu liian aikasin? Hirveesti menee raskauksia kesken just ennen ku menkat pitäis alkaa ja sitten ne alkaa. Ei ikinä kannata testata liian ajoissa. Ite oon testannu vasta seuraavana päivänä jos menkkoja ei kuulu.

Voi tottakai valua myös verta... Mutta voi olla että se oli nyt siinä sitten.
 
Mulla kävi sama juttu, testit näyttäneet tosi hailakkaa haamua ja tuntuu että silti menkat alkamassa :( Kemiallista omalla kohdallani epäilen kyllä. Raskausoireita oli pari päivää, rintojen nipistelyä ja kohtukipuja, mutta kun testit ei lähteneet näyttämään vahvempaa plussaa niin ei voi mitään :(
 
Testi
Mä sain testiin todella vahvan plussan mutta samana päivänä alkoi kuitenkin (normaalia runsaampi) vuoto. Alle viikon päästä viiva oli jo haalistunut lähes huomaamattomaksi. Menkat alkoi ihan ajallaan.
 
Snoopy
Raskausoireethan voivat olla täsmälleen samanlaisia kuin oireet ennen menkkoja. Vertakin voi tulla ja siitä huolimatta kaikki on hyvin. Jos ei ole kovia kipuja eikä verta tule yhtä paljon tai enemmän kuin menkkojen aikaan ei syytä paniikkiin ole.

 
ap
Onpas paljon kommentteja, kiitos! Niin, oireita ei ole ollut ja plussan sain pari päivää ennen oletettuja menkkoja ja nyt alkaisivat sitten pari päivää myöhässä. Mitään menkkajomottelua ei ole ollut, mutta "alkuvuoto" on kyllä ihan samanlaista kuin mulla oikeissa menkoissa. Kyllä tää varmaan (taas) oli tässä...takana kaks tuulimunaa... Mutta onneksi on tuo ihana esikoinen olemassa!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Mulla "menkat" + raskaus = kohdunulkoinen -> leikkaukseen.
Mulla kans :ashamed:
Ja taas on sama juttu. Ultrassa en ole vielä käynyt, kun viikkoja on niin vähän, mutta pelkään että on taas kohdunulkoinen :ashamed: Testi siis edelleen vahvasti positiivinen.
 

Yhteistyössä