raskaustesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Satu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei!
Ei nega välttämättä AINA ole nega. Ovulaatiosi on voinut olla normaalia myöhemmin, jolloin plussa ei välttämättä voi vielä näkyä vähäisen istukkahormonin takia. Kannattaa testailla varmaan viikon pääastä uudestaa, jos ei rupea menkkoja kuulun. ;)

No mulla näytti ainaki negaa ja kun menkkoja ei kuulunu tein uuden testin ja se oli positiivinen...eli kyllä voi niin käydä, riippuu raskaushormoonin määrästä elimistössä.
En nyt mene sanomaan, että olet raskaana mutta ei se pois suljettu ole. Tee uusi testi jos menkkoja ei rupee kuuluu ja jos se nega niin sit et varmasti ole raskaana...

Toivotaan et ois plussa...kuitenki =)

Eipä nega ollut mullakaan nega... menkat myöhässä 5 päivää, vaikka kierto on aina ollut jämptisti 28 päivää. Vasta kun menkat oli 10 päivää myöhässä, testi näytti plussaa. Nyt se plussa on reipas vuoden ikäinen tyttö! Testasin muistaakseni apteekin omalla testilla sen plussan ja ekan negan Predictorilla.

Olen tässä ollut odottavalla kannalla. Jätin e-pillerit pois ja ekat menkat tulivat 25 päivän päästä. Seuraava kierto oli 26pv ja sen mukaan menkat olisi pitänyt tulla 18.6 eli siis nyt 6 päivää ehkä myöhässä. 20.6 tuli ihan pieni tippa ja loppui siihen. 22.6 tein raskaustestin ja se oli negat. vieläkään ei ole menkkoja näkynyt. ens viikolla jos ei vielä ole alkanut niin teen uuden testin.

Haluaisin kuulla kokemuksia kuinka nopeasti pillereiden lopettamisen jälkeen:
- selvisi mikä on kiertoväli (yksilöllistä tietty)
- kuinka nopeasti tuli raskaaksi

Mulla on jo kp 43 eikä oo menkkoja kuulunut, eilen tein raskaustestin, negaa vaan näytti. Vähän on epäsäännöllinen tuo kierto ollut, 28-35 päivää, mutta tuon 35 yli ei oo ikinä mennyt, paitsi nyt. Outoa on. Kuinka kauan pitäis vaan ootella? Voikohan menkat jäädä tulematta jonkun muun syyn takia? Mietiskelin vaan pitäiskö mennä gynelle kohta, mutta tuntuu vaan niin typerältä, jos ne menkat kuiteskin tulee kohta?
Yritystä takana kaks vuotta, ois tarkotus alottaa inseminaatio ja gonal-f piikitykset, mutta eipä sitä voi hormoonejakaan alottaa kun ei nuo perhanan menkat vaan tuu!!

Mulla oli kieroväli pillereitten lopettamisen jälkeen n 30pv, muutaman kuukauden jälkeen jäikin kokonaan pois 3 kiertoa ja sitten taas palautuivat ja ""normalisoituivat"" 29pv kierroksi. Yirtystä meillä oli vuosi kunes tärppäsi ekan kerran. Toinen tulikin sitten 2kk pillereiten lopettamisen jälkeen, tosin en ollut silloin syönyt niitä kuin muutaman kuukauden liekö sillä jotain merkitystä.

Yhteistyössä