Raskaustesti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolestunut"

Vieras
Olen juuri lähdössä testiä ostamaan sillä epäilen olevani raskaana. Miten pitkällä raskauden pitää olla, että se testissä näkyy? Mua pelottaa siis että testi ei näytäkään oikein, kannattaako tehdä toinenkin testi varmuuden vuoksi, ja millä aikavälillä?

viime kuussa ei tullut menkkoja ollenkaan ja nyt jo huolestuttaa, varsinkin kun kierto on epäsäännöllinen. Voi apua!
 
Jotkut saavat haamun testiin jo 8-9 päivää ovulaation jälkeen. Varmimmin 10-12 päivää ovulaation jälkeen pitäisi olla suurimmassa osassa tapauksissa tulos selvillä. Kuukautisten alkamispäivänä sen sitten ainakin tietää.

Predictor testi (2 kpl pakkaus) Cm, Prisma, maksaa noin 3 euroa. On luotettava.

Tottakai testaat pari kertaa.
 

Yhteistyössä