Raskaustesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jännääjännää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jännääjännää

Vieras
Näkeekö kukaan muu tässä mitään? Itse olen näkevinäni haaaaalean haamun vai onko se vaan joku ns. viivanpaikka? Piirtyi heti (ennen kontrolliviivaa) mutta on niin haalea etten tiedä voiko se merkitä mitään. Kierrot pitkään olleet niin sekaisin ettei tietoa oviksista tai muustakaan :D

Haaleelta haamulta näyttää... Joku toinen testi vois olla parempi, kokeile huomenna aamu virtsasta vaikka sitä mikä näyttää raskaana tai ei raskaana tekstillä, eipähän tuu epäselvyyksiä! :)

Ääh, niinpä tietysti :/ Ehdin jo innostua. Mä en ole tuollaisia saanut koskaan negakierroissa, mutta kai se vaan on nega sitten. Ehkä testailen muutaman päivän päästä jollain toisella testillä...

mitä tossa pitäs olla jos on nega tai jos on plussa?
ite oon tehny vaan niit yksinkertasia sellasia mis on kaks viivaa vierekkäin, en osaa tulkita tätä.
nään kyllä tossa pienemmässä alueessa (ilmeisesti kontrolliviiva) eli sen ja sitten tossa isommassa ympyräisessä alueessa yhden poikkiviivan..

[QUOTE="alkup.";22938511]Ääh, niinpä tietysti :/ Ehdin jo innostua. Mä en ole tuollaisia saanut koskaan negakierroissa, mutta kai se vaan on nega sitten. Ehkä testailen muutaman päivän päästä jollain toisella testillä...[/QUOTE]

Toivotaan että olis plussa! Ja huomenna uusiks!

nyt ku tarkemmi katon ni onkai tossa isossa ympyräisessä pystyviivakin mut ihan superhaaleena..
tekisin toisen erimerkkisen testin, kun riippuu niin merkistä et millon näyttää plussan.

Kyl toi mun mielestä on haalee plussa. Käyt ostaa vaikka predictorin erittäin herkän ja teet huomanna aamupissasta, niin pitäis kyl näkyy paremmin. Ite testailin testejä varmaan viikon ennen ku uskoin todeksi.

Mulla puhelimessa hirmu huono kamera eli kuva on tosi heikkolaatunen, luonnossa viiva näkyy ihan selkeästi ja tuli siis heti siihen eikä vasta hetken päästä/kuivana... No katsotaan huomenna toisella testillä :)

[QUOTE="alkup.";22938671]Mulla puhelimessa hirmu huono kamera eli kuva on tosi heikkolaatunen, luonnossa viiva näkyy ihan selkeästi ja tuli siis heti siihen eikä vasta hetken päästä/kuivana... No katsotaan huomenna toisella testillä :)[/QUOTE]

Miksi sitten kysyt jos viiva kerran on selkeä ja tuli heti...?

[QUOTE="alkup.";22938868]Tarkoitin, että luonnossa viiva näkyy selkeämmin. Lähinnä ihmetyttää tuo viivan haaleus...
Mutta ei yllätä että täältä saa tällaisia vastauksia, olikin sitten viimeinen kerta tällä palstalla![/QUOTE]

Heikot positiiviset voivat myös enteillä kemiallisesta.. Odottele muutama päivä vielä ja testaa sitten uudestaan. Toivottavasti viiva vahvistuu!

Näyttää vähän haamulta ainakin minun silmissäni! En kyllä juuri tähän kyseiseen testimerkkiin ole tutustunut, joten en osaa sanoa, kuinka testi käyttäytyy. Ei kai siihen edes haaleaa viivaa pitäisi tulla, jos kerran negatiivinen olisi?

Itse ainakin selvästi näen tuolla myös pystyviivan.