raskaustesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
jos raskaustesti näyttää negatiivista (ja menkkoihin on n.2vko) niin täytyyks mun vaan pettyneesti todeta etten olekkaan raskaana, vai onko jotain toivoa vielä? (testasin mammaksi:sta ostetulla herkällä raskaustesti-tikulla)

on mulla ovis ollu jo!!!!!
oon vaan NIIN hermoheikko... en millään jaksais oottaa ja oottaa :(
mä niin toivon että raskaana olisin ja se asia ihan jatkuvasti mielessä, niinpä jotenki tuntuu etten voi edes olla raskaana ko mietin sitä ehkä liikaakin.......

on mulla ovis ollu jo!!!!!
oon vaan NIIN hermoheikko... en millään jaksais oottaa ja oottaa :(
mä niin toivon että raskaana olisin ja se asia ihan jatkuvasti mielessä, niinpä jotenki tuntuu etten voi edes olla raskaana ko mietin sitä ehkä liikaakin.......

Siitä oviksesta n.2viikkoo niin kannattaapi testailla.Eli tuollon menkkojen oletettuna alkamis päivänä,tai testistä riippuen parii päivää ennen.
Näin niinku yleistäen,kierrostasi kun en tiedä.

Ei millään pahalla, mut onko se raskaustestin ohje todellakin niin vaikea selkoinen jollekin, ettei sitä osaa lukea? Eikös niissä aika selkeästi lue, et testin voi tehdä sinä päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa....

Alkuperäinen kirjoittaja Ääh;21903060:
Ei millään pahalla, mut onko se raskaustestin ohje todellakin niin vaikea selkoinen jollekin, ettei sitä osaa lukea? Eikös niissä aika selkeästi lue, et testin voi tehdä sinä päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa....

osaan kyllä ja hyvin osaanki :D
mut kato ainahan voi yrittää aikaisemminki ;)

Uusimmat

Yhteistyössä