raskaustesti verestä ja pissasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt.

Vieras
Mulla on nyt onkelma. oon saanu raskaustesteihin haaleeta plussaa. Tänään kävin sitten gynellä ja otettiin verestä arvot mutta se oli neg. Mulla on nyt kp 32/69 edellinen kierto oli tooosi pitkä. JA muutenkin mulla tuppaa venymään nyt noi kierrot. Mut miten sitten r-testi voi olla haamulla jos veri neg??? JA niis haamuis oli väriäkin!

Jos oikein kovasti toivoo niin siihen pissatestiin saa sen viivan, tiedän vuosien kokemuksella. Toisaalta tiedän myös tapauksen jossa verikoe ei näyttänyt raskautta vaikka oli edennyt jo yli 10.viikon. Siinä oli käynyt joku virhe silloin. Mutta paras olisi kai teettää uusi testi verestä jos todella epäilet tuloksen oikeellisuutta. Onnea matkaan.

en mie epäile, ihmettelen vain... mutta se en ole minä joka ne viivat näkee,mun mies on ihan varma että nuo viivat ei oo mitään haihatteluviivoja vaan että raskaana olisin. ite en kyllä enää niinkään ole varma koska veritesti nega. ja siihen kyllä luotan enemmän. Mutta en osta kyllä enää ikinä first signalia, predictor earlyä enkä clearblueta, näihin kaikkiin haaleat viivat.

Yhteistyössä