S8lsA4 - Image - Aijaa.com Tulkitkaa mun avuksi, kiitos! Viivanpaikka, onhan?
Maisteri 22.07.2013 #5 Mun plussat oli tommosia parisen viikkoa siitä kun menkkojen piti alkaa.. Vasta sitten ennen ensimmäistä neuvolaa tein testin jossa vahvempi plussa. Nyt rv 33
Mun plussat oli tommosia parisen viikkoa siitä kun menkkojen piti alkaa.. Vasta sitten ennen ensimmäistä neuvolaa tein testin jossa vahvempi plussa. Nyt rv 33
"Gekko" 22.07.2013 #8 Heh, heh. Ei varsinaisesti ole lisääntyminen toiveissa, suhde sen verran tuore. Soraääniä, anyone?
venailija 22.07.2013 #9 Plussahan tuo. Jos siis on kuvattu ihan tuoreeltaan eikä roskiksesta tuntien kuluttua tongittuna..
"vieras" 22.07.2013 #11 [QUOTE="Gekko";28758918]Heh, heh. Ei varsinaisesti ole lisääntyminen toiveissa, suhde sen verran tuore. Soraääniä, anyone? [/QUOTE] Hiljasta on soraäänien kanssa. Kuinka tuore suhde kyseessä? Mitä luulet iskän sanovan? Ja onnea vielä.
[QUOTE="Gekko";28758918]Heh, heh. Ei varsinaisesti ole lisääntyminen toiveissa, suhde sen verran tuore. Soraääniä, anyone? [/QUOTE] Hiljasta on soraäänien kanssa. Kuinka tuore suhde kyseessä? Mitä luulet iskän sanovan? Ja onnea vielä.
"Gekko" 22.07.2013 #12 Joo, kyllä se melko pitkälti heti näytti tuolta. Tämä kesä ollaan heilasteltu, eli hieman turhan nopeaa nyt olisi, mikäli tuo tuosta vahvistuu.
Joo, kyllä se melko pitkälti heti näytti tuolta. Tämä kesä ollaan heilasteltu, eli hieman turhan nopeaa nyt olisi, mikäli tuo tuosta vahvistuu.