V
vierailija
Vieras
Alkaa jo tuntua että olen oikeasti sekoamassa!! Mä olen nyt tehnyt 2 raskaustestiä jotka molemmat negoja. Oon käyttänyt ceracette minipillereitä jo pitkään. Useampi kuukausi sitten, unohdin ottaa yhden pillerin. En tiedä miksei tyhmälle tullut mieleen hakea jälkiehkäisyä. Kuukautiset mulla on jääneet pois pillereiden syömisen myötä. Mulla on vahva tunne että olen raskaana. Aivan samanlaisesti kun aikanaan poikaa odottaessa. En osaa selittää sen paremmin. Rintojen arkuutta on ollut, ja jälkeenpäin miettien selittämätöntä pahoinvointia oli myös, mutta siitä on aikaa. Viimeisen viikon aikana mä olen päivittäin havahtunut siihen, että mukamas tunnen selkeästi liikkeitä vatsassani. Etenkin iltaisin. Toisesta rinnasta tuli äsken muutama maitotippa kun hieman puristin. Vatsassa, etenkin ylävatsassa tuntuu jotenkin "ahtaalle", ja mielestäni vatsa on pinkeä. Tää kuulostaa älyttömältä, mä tiedän, olen varmaan hulluksi tulossa!! Olen huomenna soittamassa äitiysneuvolaan aikaa kohdunkaulansyövän seulontaan, ja mietin että otanko asian puheeksi soittaessani, vai onko parempi soittaa omalääkärille aika? Hulluna ne varmaan kaikki mua pitävät, mutta mä en saa mielenrauhaa asialta vaikka testit sanovat etten raskaana ole. Tunne raskaudesta on niin vahva.