raskaustesti näyttää oudosti

  • Viestiketjun aloittaja Kypärämyssy
  • Ensimmäinen viesti
Kypärämyssy
Eli eilen jo kirjoittelin kun testi näytti negaa,oireita on ja menkat myöhässä.En jaksanu torstaihin saakka odottaa joten testasin jo tänään.

Mutta miten voi olla.Siis outo testi.Tarkistusikkunassa näkyy se viiva,eli testi toimii.Mutta toi testi-ikkuna..siinä näkyy viiva, mutta se näkyy vaakatasossa!!Ei pystypäin...Voi tziisus!!
 
Kypärämyssy
Alkuperäinen kirjoittaja Outo Päivä Onnelassa:
Siinä on valmistusvirhe! Ne on laittaneet vahingossa viivan paikan väärinpäin. Soita maahantuojalle :D
Ai niin, ja ONNEA :flower:
Heihei..nyt relaa...Siis onko yhtä kuin positiivinen?!?!?!?!?!?ONKO???Ei vitsi..apua!
 
Kypärämyssy
Alkuperäinen kirjoittaja Kypärämyssy:
Alkuperäinen kirjoittaja Outo Päivä Onnelassa:
Siinä on valmistusvirhe! Ne on laittaneet vahingossa viivan paikan väärinpäin. Soita maahantuojalle :D
Ai niin, ja ONNEA :flower:
Heihei..nyt relaa...Siis onko yhtä kuin positiivinen?!?!?!?!?!?ONKO???Ei vitsi..apua!
Siis IHANAA!!!Eikä!!!En tajuu tätä.Nyt soitan heti miehelle!!!
 
Kypärämyssy
Apua..siis mä olen ihan shokissa.Vaikka siis osasin odottaa ja kaikkea!Ei oo totta!Voi vitja, oon jo ihan neuvolaan soittamassa.Mies ei vastannu.Saa kuulla uutisen heti kun tulee kotiin!!Siis apua..
 
A shadieeyah
väärinpäin oleva viiva ei ole positiivinen tulos.lukee myös niissä testin ohjeissa.
Ite oon testannut vuos pojan syntymän jälkeen. Testiin tuli väärinpäin se viiva ja terkkari sanoi sen olevan nega(ja verikoe varmisti sen )
 
Seela
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
väärinpäin oleva viiva ei ole positiivinen tulos.lukee myös niissä testin ohjeissa.
Ite oon testannut vuos pojan syntymän jälkeen. Testiin tuli väärinpäin se viiva ja terkkari sanoi sen olevan nega(ja verikoe varmisti sen )
Näin on. Valitettavasti. Ja mullakin asiasta omakohtaista kokemusta.
 
Kypärämyssy
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
väärinpäin oleva viiva ei ole positiivinen tulos.lukee myös niissä testin ohjeissa.
Ite oon testannut vuos pojan syntymän jälkeen. Testiin tuli väärinpäin se viiva ja terkkari sanoi sen olevan nega(ja verikoe varmisti sen )

Noissa ohjeissa ei lukenu mitään et jos on väärinpäin niin mitä sitten.No voi vitsi.Mä menen just nyt tällä punaiselle sekunnilla hakemaan uuden testin apteekista ja otan sen vanhan sinne mukaan ja näytän.Pakko tähän on nyt saada 100 prosenttinen selvyys!!
 
Kypärämyssy
Alkuperäinen kirjoittaja Kypärämyssy:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
väärinpäin oleva viiva ei ole positiivinen tulos.lukee myös niissä testin ohjeissa.
Ite oon testannut vuos pojan syntymän jälkeen. Testiin tuli väärinpäin se viiva ja terkkari sanoi sen olevan nega(ja verikoe varmisti sen )

Noissa ohjeissa ei lukenu mitään et jos on väärinpäin niin mitä sitten.No voi vitsi.Mä menen just nyt tällä punaiselle sekunnilla hakemaan uuden testin apteekista ja otan sen vanhan sinne mukaan ja näytän.Pakko tähän on nyt saada 100 prosenttinen selvyys!!
Kerron sitten miten kävi.
 
Dippadai.Kävin pikaisesti lähiapteekista uuden testin...menen kohta vararikkoon näiden kanssa.Kolmas jo! Just tein sen kun sopivasti pissatti,kohta siis saa tietää...Mut ne sano apteekista, että tod.näk valmistusvirhe ja että sitä ei voi lukea positiiviseksi. Otti mun yhteystiedot ylös ja aikoi ottaa yhteyttä valmistajaan,ilmeisesti saan rahat takaisin.Sekin farmaseutti ihmetteli kun ei niissä ohjeissa tosiaan lue mitään siitä jos viiva tuleekin väärinpäin...nonni,nyt venataan.
 

Yhteistyössä