Raskaustesti (kuva) haamu, viivanpaikka vai nega?

  • Viestiketjun aloittaja olenko raskaana?
  • Ensimmäinen viesti
olenko raskaana?
Toisaalta olen ennemminkin näillä samoilla testeillä testannut ja silloin en ole nähnyt tuota "toista viivaa" vai enkö sitten ole halunnut nähdä ja nyt asia toisin.. hmm.. täytyy huomenna tehdä clearbluen testi.
 
Minun ruudullani ei näy minkäänlaista viivaa paitsi tuo mikä pitääkin. Hankala näistä on sanoa ku jokaisella näytössä varmaankin näyttää hieman erilaiselta.

Itse aikoinani kokeilin kahdella eri läppärillä raskaustestin kuvaa niin toisessa kaksi viivaa se näkyi kunnolla ja toisessa ei. äkyi,mutta paljon huonommin.
Täysin selkeät plussa kyllä näkyy joka koneessa jos hyvä kuva.
 
"vieras"
Ei siinä kyllä näy mitään.
Oon itse testannu noilla aina plussan ja kyllä se haamu on ollu aina sit plussa. Siihen ei kyllä todellakaan mitään tule jos ei ole raskaana.
Sen viivan pitäis tulla tuohon toisen viivan viereen, ei sinne ylös. Missä siis ei nyt näy mitään.Jos siihen viivan viereen saat edes vähän punaista muistuttavan viivan ilmestymään niin silloin olet raskaana. :)
 
Toisaalta olen ennemminkin näillä samoilla testeillä testannut ja silloin en ole nähnyt tuota "toista viivaa" vai enkö sitten ole halunnut nähdä ja nyt asia toisin.. hmm.. täytyy huomenna tehdä clearbluen testi.
Nuo on oikeasti kyllä sellaisia testejä, että pidän negana kaikkea missä ei ole selkeä plussa. Näen noissa kuvissa kyllä sen toisen viivan mutta vaikea sanoa, onko se vain viivanpaikka.
Clearbluen sininen plussa-testi kuuluu samaan sarjaan, se antaa TOSI paljon haamuja ja viivanpaikkoja vaikkei olekaan raskaana joten älä siihen haksahda jos haluat todellakin varman vastauksen.
 

Yhteistyössä