raskaustesti ja sen luotettavuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäilevääippä...kö??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäilevääippä...kö??

Vieras
onkohan se mahdollista että raskaustesti näyttää negatiivista vaikka olisikin raskaana? Olen potenut hirvittävän pahaa olo,kahvin haju oikein oksettaa,rintoja aristaa,unettaa paljon. Ja kaiken lisäksi tajusin pari päivää sitten että kuukautiset ovat myöhässä jo kaksi viikko. minulla ei ole ennestään lapsia,mutta oireet osasin yhdistää koska olen kokenut keskenmenon aikoinaan. Onko kenelläkään käynyt näin testien kanssa. Ja ei,en ole stressaatunut sillä tavalla että kuukautiset jäisivät pois tai en ole niin laiha että kuukautisten poisjääminen voisi johtua siitä.

Tietenkin se voi näyttää väärin. Eivät raskaustestit ole mitään 100 prosenttisia. Tee toinen testi tai useampia ja jos asialle ei tule vahvistusta mene käymään terveyskeskuksessa ottamaan asiasta selvää.

No, riippuu ajankohdasta. Ei ne ikuisuuksiin väärin näytä jos testi tehty oikein. Jos oviksesta alkaa olla reilusti yli kahta viikkoa niin aivan varmasti näyttää jokaisella jos on raskaan ja testi oikein tehty aamupissasta.

Toki ovis voi olla millon vain, se voi myös siirtyä esim stressin takia. Joten jos sulla ovis ollu todella myöhään (norm.kierron loppupäivinä) niin alkaa näykyä r-testeissäkin vasta pikkuhiljaa.

tein testin kahteen kertaa,eilen päivällä ja vielä tänä aamuna. hiukka pettynyt olin aamulla. Mutta maanantaina terkkarille ja sitä kautta vielä teen testin jotta pääsee huokaisemaan helpotuksesta:)