Raskaustesti asiaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja missLuupää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

missLuupää

Jäsen
20.01.2008
143
0
16
Mulla on nyt tulevana lauantaina häät ja sunnuntaina ois testipäivä. Mitäpä luulette näyttäisköhän testi totuuden jos testaisin la aamuna. Oisi vaan niin kiva tietää ollakko raskaana vai ei. Mulla on kotitesti.fi:stä tilattuja one step raskaustesti liuskoja ja ainakin tässä sanotaan että kotitestillä voi havaita raskauden 7-10 päivän kuluttua hedelmöittymisestä.

Onko kukaan testannu näillä tai jollain muilla testeillä ennen testipäivää, näyttikö raskauden plussana vai negana?

minulla nuo testit on näyttäneet joka kerta viivanpaikkaa, vaikka en ole raskaana ollut. siitähän se riemu on sit ratkennut :kieh: tai siis nimenomaan ei ole. selkeän haamun sain raskaudessa (joka meni kesken) kun päivät oli jo yli. varmaan näyttää raskauden jo ennen dpo 14, kun nehän ovat herkkyyttä 10 (eikö olekin?). mitkä kpt sulla ois lauantaina? summa summarum: testaten vaan! ja toivotaan plussaa :D

Kiitos kovasti kun vastasit. Mulla ois sillon kp 27/28, ilmotetaanko se noin?

Mutta auttakaas sitten mitä tuo dpo 14 tarkoittaa? Voi vitalis kun mulla on nyt tyhmä olo :headwall:

Mulla nyt jostain syystä on tosi vahva tunne raskaudesta, sillä näitä mietin ja oishan se nyt hieno ilmoittaa tuloksesta miehellekkin noin suurena päivänä. Vähän kun häälahjan antais ;)

dpo tarkoittaa päiviä ovulaation jälkeen eli dpo 14 on kai yleensä (ei tietysti kaikilla) se päivä jolloin kuukautiset alkaa. minä varmaan sinuna testaisin lauantaina, kyllä sen pitäisi näkyä. en halua mitenkään masentaa ja varmaan turha pelko jos sinulla kerta vahva tunne on, mutta mitäs jos testi näyttääkin negaa? eihän se sitten masenna sinun suurta päivää..? plussa testissä olis kyllä mahtava häälahja! tsemppiä b=)d

Minä ainakin testasin just noilla haamuja ja ajattelin et on mminkin viivanpaikkoja.. mutta tänään aamulla tein clearblue digitalin ja se näytti positiivista ja tänään päivällä apteekin oma myös.

Et mulla ne näyytti muutamaa päivää ennen menkkoja alkamispäivää ni haaleista haaleinta viivaa..

Ok kiitsa. Taas yhtä asiaa viisaampana.

Salome: Olen kyllä varautunut myöskin negatiiviseen tulokseen, mutta sille ei sitten voi mitään. Toisinaan mulla on sellanen olo, että ei se kuiteskaan oo voinu tärpätä, mutta taas sitten täysin samanlaiset on oireet kun edellisistäkin kerroista. :saint: