Raskaustesti asiaa, taas.

  • Viestiketjun aloittaja auttakee
  • Ensimmäinen viesti
ap
No testailin sitten taas, mies toi apteekista tuollasen Acon liuskan kun ei kuulemma ollut mitään digitestejä siellä. Herkkyys tässä oli 25 ja taas haamu. Tosin tuo tuli siihen 10 min sisään, joten mistään roskishaamuista ei nyt siis kyse. Mietin tässä vaan että jos nyt kp 30/28 ja aamupissasta tein niin eikö tuon viivan pitäisi olla jo selvempi??? Ja että onko nuo Cittarin testit herkempiä kuin tää millä nyt testailin?

 
Mulla oli 2vko menkat myöhässä ennen selvää plussaa...Et malttia vaan...Ja ihan omakohtasella kokemuksella en luottais liuskatesteihin, ne anto ihme haamuja, sit poltin päreeni ku sai koko ajan epäillä ja ostin tikkutestin nii joha alko selvenee, varmensin vielä digitaalisella..
 
Ei välttämättä ole selvempi. Mä olen selkeät plussat saanut vasta kp 50-60 (mun kierto tosin onkin ihan häiriintynyt... :whistle: ). Voiskohan sitä varovasti jo onnitella....? :D Aconin testi pitäis olla ainakin varma. Onko viivassa ihan väriä?
 
Turhaan tuhlaat rahaas noihin liuskatesteihin, tuo voi olla, tai voi olla ettei ole, samojen kanssa painin minä, suosittelen et investoit rahas kunnon testiin, varmaan aika monta euroo menny jo noihinkin...
Toivottavasti se plussa on! :hug:
 
ap
Joo, siis mieheltä pyysin että toisi sellasen digitestin, mutta eihän tuossa apteekissa sellasia ollut, joten otti sit vaan jonkun. Nyt annoin ohjeet että tuo jotain muuta kun noita liuskoja.
 
Hitsi, ota tuosta kuvasta nyt sitten selvää... :/ Mut toisaalta en ole puhtaista negoista koskaan tuollaista haamua saanut. Ja kyllä tuo viiva mun silmään aika selkeästi näkyy. Mulla peukut ja varpaat pystyssä sun puolesta!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Mulla oli noin 4 pvää menkat myöhässä kun tein apteekin oman testin. Aika hailakka viiva oli, mut kuitenkin. Nyt rv 22+3 :D
Minäkin oon yleensä saanut selvät viivat jo ennen kun edes pitäis menkkojen alkaa, siksi tää onkin niin tyhmää että tulee vaan tollaisia haamuja.

Itselle ei oo oikeestaan väliä että oonko raskaana vai en, kaikki käy. Mieskin otti asian ihan hyvin, itseasiassa huomattavasti paremmin kuin olin ajatellut.
 
Mie en halua olla mikään pahanilman lintu mutta minusta tuo näyttää viivanpaikalta. Toivon toki koko sydämestäni että olisi plussa mutta itse olen saanut samanmoisen viivan ja minulla ainakin tarkoitti negaa. Testaa parin päivän päästä uusiksi! Plussaonnea sinulle! :hug: :heart:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Laurelias:
Mie en halua olla mikään pahanilman lintu mutta minusta tuo näyttää viivanpaikalta. Toivon toki koko sydämestäni että olisi plussa mutta itse olen saanut samanmoisen viivan ja minulla ainakin tarkoitti negaa. Testaa parin päivän päästä uusiksi! Plussaonnea sinulle! :hug: :heart:
Kiva kuulla että jollain on kokemuksia tuosta Cittarin testistä. Melkoinen viivanpaikka kyllä on, jos tuo sellainen on. Tarkoitan että ei ihmekkään että tulee vääriä hälytyksiä kun tuollaisia viivoja ilmestyy noihin testeihin...
 

Yhteistyössä