raskaustesteistä....

Mitä mieltä olette?



Ylimmäinen otettu pari pvää sitten ja alimmainen tänä aamuna otettu, mutta vasta illalla ne ovat kuvatut.....kp 30/32, tuulimunaraskauden jälkeen...16.9.2008 otettiin hcg verestä ja arvo oli 1, eli sitä ei ole siitä raskaudesta enää jäljellä.

Kommentteja kiito jos viitsitte?

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Vauvasta haaveillen
Mä en ole koskaan tuolla testaillut, mutta minusta tuossa on kaksi päivänselvää plussatestiä!!! Onnittelut Rouva Pikkumyy. Toivottavasti kaikki menee nyt hienosti loppuun saakka!!!

Halauksia :)
 
vieras kanssa
Ylintä ei tarvitse miettiä. Selvä haamu. Keskimmäisessä näen jonkinlaisen viivanpaikan. Samanlaisen sain itse kesäkuussa ja ekat menkat synnytyksen jälkeen alkoivat tuosta reilun viikon kuluttua. Pohdin tuolloin, että oisko ollut kemiallinen raskaus. No onneksi heti seuraavassa kuussa tulikin sitten jo selvä plussa. :) Tuossa alimmassakin olin eka näkevinäni jotain, mutta kun uudestaan katsoin niin sitten en enää ollut varma.
 
Saaga
Ylimmässä näkyy heikko pystyviiva. Alimmissa ei oikein mitään. Oisko kyseessä jonkunmoinen hipaisu! Itselläni on noilla kiertopäivillä näkynyt jo selvä plussa ja viisi raskautta takana. Oon käytänyt aina noita halpoja liuskatestejä!
 
Täh
Alkuperäinen kirjoittaja Saaga:
Ylimmässä näkyy heikko pystyviiva. Alimmissa ei oikein mitään. Oisko kyseessä jonkunmoinen hipaisu! Itselläni on noilla kiertopäivillä näkynyt jo selvä plussa ja viisi raskautta takana. Oon käytänyt aina noita halpoja liuskatestejä!
Hipaisu?
 
Saaga
Selvennämpä hiukan. Eli liian aikaisin tehty voi näyttä plussaa, vaikka kyseessä on vain hipaisu eli kemiallinen raskaus. Alkio hipaisee kohdun seinämää, mutta raskaus ei ala. Elimistössä on hetken aikaa raskauhormoonia, minkä herkkä testi näyttää plussana(haamuna).
 
:attn:

Lisäyksenä vielä, että tuulimuna raskaus siis takana, sen hcg tulos oli negatiivinen 16.9.2008..

Ja kierron pituus on vain kuvitteellinen koska kiertohan pitenee usein lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen ...eli sen takia tuo 32..voi olla yhtä hyvin 34..
 

Yhteistyössä