Raskaustesteistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juli05
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itse tilasin netistä vilja testin,oli halpa. ja clearbluetakin myydään siä edullisesti
http://www.halpa-testi.fi/?gclid=CJaRy43vuI4CFQc8XgodzVt1yQ
http://www.chpartners.fi/vilja/?gclid=CM6huZjvuI4CFQ08XgodD3PC1Q
 
Kannattaa testata jos menkat on myöhässä, niin saa ainakin varmemman tuloksen. Kun ennen menkkojen puuttumista tullut negakin voi olla sitten plussa. Ei mee turhaan rahaa testeihin. MUT jos nyt välttämäti haluaa testata niin kantsii testata herkillä ( 10ml/ jotainyksikköä testaavilla)testeillä. Esim. Acon early detection.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kiertopäivä 29/kierron normaali pituus (Juli05:llä 26-31 päivää)

näin minäkin uumoilin. Mutta miksi tehdä testi jo nyt sillä eihän menkat ole myöhässä edes vielä jos kierto voi olla 31 päivääkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kiertopäivä 29/kierron normaali pituus (Juli05:llä 26-31 päivää)

näin minäkin uumoilin. Mutta miksi tehdä testi jo nyt sillä eihän menkat ole myöhässä edes vielä jos kierto voi olla 31 päivääkin.

No mulla nyt on tunne et saattasin olla raskaana.Enkä usko et menkat alkaa tän 3 pvän sisällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juli05:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kiertopäivä 29/kierron normaali pituus (Juli05:llä 26-31 päivää)

näin minäkin uumoilin. Mutta miksi tehdä testi jo nyt sillä eihän menkat ole myöhässä edes vielä jos kierto voi olla 31 päivääkin.

No mulla nyt on tunne et saattasin olla raskaana.Enkä usko et menkat alkaa tän 3 pvän sisällä.

oolrait, ei mulle tarvi mitään selitellä :) Mietin vaan tuota kirjoittamisasua ja sinä olit oivallinen esimerkki. Luulin että olen ihan hakoteillä.

 
Kyllä plussa näkyy jos on raskaana, jo muutama päivä ennen menkkojen alkamispäivääkin. Moni raskaus vaan kun keskeytyy juuri aivan alussa niin suositellaan tehtäväksi vasta kun normaalisti pitäisi alkaa.
 

Yhteistyössä