Raskaustesteistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Tein äsken kp 27/26-29 kotitestin raskaustestin, herkkyys 10. Puolen tunnin sisällä siihen tuli haamujen haamu näkyviin, kun sitä tikkua hieman kallisteli, niin näkyi selvemmin. Teen parin päivän päästä uuden testin, mutta mulla ei ole enää noita 10-herkkyydellä olevia testejä, eikä meidän apteekista saa kuin 25:ia. Joten näkyyköhän ylihuomenna 25:lla vielä mitään kun ei kerta 10:lläkään tässä vaiheessa näy kuin haamujen haamu.

Rinnat ollut koko viikon tosi kipeet. Käsiä kun heiluttaa ilman rintsikoita, niin silloinkin jo tuntuu selvää arkuutta. Mahaa nippailee.

En usko että huomenna näkyis vielä mitään 25lla, jos ei tään testiajassa tullu kympillä. Se kaksinkertaistumisaikahan on 2-3 vrk, joten jos tänään ois alle 10, niin huomenna ois max. alle 20, joten ei näkyis. Tietty yksittäisen ihmisen kroppa ei aina tottele taulukoita, mutta näin. Testiajan jälkeenhän niihin tulee aika hämäävästri se viivanpaikka.

Säästäisin rahani ja oottaisin ainakin sen 2 pv.

Aika hedelmöityksestä Aika viimeisistä kuukautisista HCG:n määrä
mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000

ehkä tästä saa jotain selvyyttä :)

mulla näkyny aina ihan selvästi jos on plussaa pari päivää sen jälkeen kun menkkojen olis pitäny alkaa, ja oon tehny aina apteekkitestin.. herkkyyksistä ei oo mitään hajuakaan..
joo ja en lukenu ap:n kirjotusta tarkkaa, roskishaamuihin en luottas..

Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
En usko että huomenna näkyis vielä mitään 25lla, jos ei tään testiajassa tullu kympillä. Se kaksinkertaistumisaikahan on 2-3 vrk, joten jos tänään ois alle 10, niin huomenna ois max. alle 20, joten ei näkyis. Tietty yksittäisen ihmisen kroppa ei aina tottele taulukoita, mutta näin. Testiajan jälkeenhän niihin tulee aika hämäävästri se viivanpaikka.

Säästäisin rahani ja oottaisin ainakin sen 2 pv.

Niinhän mä sanoinkin et parin päivän päästä teen uuden, en huomenna :)

Mä olen tooosi monta kertaa saanut näitä haamuja, jotka tulee näkyviin testiajan jälkeen.
Eivät valitettavasti ole muuttuneet plussiksi.

Mutta toivotaan, että olet raskaana ap. Malta kuitenkin muutama päivä ennen kuin testaat uudelleen, sillä ei se tosiaan vielä näkyisi, jos nega tuli tänään.

Ja negahan tuo valitettavasti vielä oli, kun ei testiajan puitteissa tullut.
Tsemppiä, toivottavasti muuttuu plussaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja !:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Miu:
Eikös puolen tunnin kuluttua tullut haamu ole yhtä kuin nega?

Käyttöohjeissa lukee että varmistuaksesi negasta on sinun odotettava puoli tuntia.

no mitä siinä siis lukee siitä, miten kauan testi on luettavissa??

Tässä sanotaan näin, että Testitulos ei ole enää luotettava, kun aikaa on kulunut ENEMMÄN kuin 30minuuttia. Ja mulla meni aikaa noin 20-25 min :)

Oireet on melko samanlaiset kuin silloin esikoisen aikaan. Kyllähän mulla normaalistikin hieman rinnat aristaas oviksen jälkeen, mutta ei todellakaan näin, niinkuin nyt. oikein pakottaa välillä, ja vähäkin kun käsi osuu, niin heti tuntuu. Eilen makasin ilman rintsikoita sängys ja aloin käsiä heiluttaan, niin tuntu ihan oudoille rinnat. Tätä valkkaria vaan ihmettelen kun välillä lorahtaa ihan kunnolla, mutta niin se tais olla esikon kanssakin, kun muistan kun olin kävelyllä ja jotain lorahti, olin ihan varma et menkat alkoi. Sit menin vessaan ja olikin pelkkää valkkaria. Mut aika näyttää.
Sillä vaan menin tänään testaan kun ois tarkotus lähteä juomaan illalla. Kai mä nyt sit lähdenkin koska ei tullut selvää plussaa, ja esikon kanssakin olin viel juomassa kp 27.

Yhteistyössä