Raskaustesteistä selittäkää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuumeilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuumeilija

Vieras
Predictor testi aamupissasta,haalea viiva tuli 5 minuuttia testiajan loppumisen jälkeenja jäi. Testasin päivällä uudestaan kun olin juonut paljon eikä tullut mitään viivaa,ei testiajan sisällä eikä jälkeen.

Onko sinun mielestä molemmat 100% negoja,vai eka testi vähän enemmän plussa kuin toinen?

Ja kyllä,testaan parin päivän päästä uudelleen jos on aihetta.

aamupissa on sakeampaa ku päivällä. mitä enemmän juot, sitä laimeampi pissa. tee huomenna aamulla uus aamupissistä. periaatteessa viiva on viiva. itsellänikin on kahdessa viimeisessä raskaudessa ollut ensin tuollaiset testiajan ulkopuolella tulleet viivat (kun tein liian aikaisin testit )

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
aamupissa on sakeampaa ku päivällä. mitä enemmän juot, sitä laimeampi pissa. tee huomenna aamulla uus aamupissistä. periaatteessa viiva on viiva. itsellänikin on kahdessa viimeisessä raskaudessa ollut ensin tuollaiset testiajan ulkopuolella tulleet viivat (kun tein liian aikaisin testit )

Ei tosiaankaan näin. Viiva on viiva vain silloin kun se luetaan sen testiajan puitteissa. Myöhemmin ilmestyneet viivat eivät ole positiivisia tuloksia. Sulla on käynyt vain sattuma. Se raskaushormoni ei imeydy enää tietyn ajan jälkeen, joten jos tulos muuttuu, niin se ei ole hormonin aiheuttamaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:

Ei tosiaankaan näin. Viiva on viiva vain silloin kun se luetaan sen testiajan puitteissa. Myöhemmin ilmestyneet viivat eivät ole positiivisia tuloksia. Sulla on käynyt vain sattuma. Se raskaushormoni ei imeydy enää tietyn ajan jälkeen, joten jos tulos muuttuu, niin se ei ole hormonin aiheuttamaa.

mä olen yhteensä tehnyt 6 tällaista raskaustestiä ja jokainen on ollut myöhemmin positiivinen. paljon olen negojakin tehnyt ja yhteenkään ei viivaa ole tullut vaikka kaksi vuotta oltais odoteltu.. tuskin ihan sattumaa kuitenkaan..

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:

mä olen yhteensä tehnyt 6 tällaista raskaustestiä ja jokainen on ollut myöhemmin positiivinen. paljon olen negojakin tehnyt ja yhteenkään ei viivaa ole tullut vaikka kaksi vuotta oltais odoteltu.. tuskin ihan sattumaa kuitenkaan..

Mä olen vähän sitä mieltä, että ne tuskin laittaa siellä vääriä aikoja niihin testeihin. Mitä se haittaisi, vaikka ajaksi olisi laitettu 5 min pidempi aika? Pointti on juuri se, että se aika on lyhyt jotta se tulos olisi mahd. luotettava. Jos aika on esim. 15 min, niin sen jälkeen tulleet tulokset ovat epävarmoja.

Yhteistyössä