Minkä takia raskaustestissä ensin näkyy viiva ja sitten poistuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Himotestaajan arvoituksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Himotestaajan arvoituksia

Vieras
Eli minuutin kuluttua testiajan alettua testiin ilmestyy hailakka punainen viiva joka parin minuutin kuluttua ei enää näy.

Ilmeisesti testi on nega koska testiajan sisällä ja testiajan päätyttyä testissä on vain kontrolliviiva (ja harmaa viivanpaikka).

Kysymys on MIKSI testiin tulee se viiva? Eikä kyse siis ole punaisesta väristä joka hiipii testin läpi vaan viivasta joka on pai minuuttia testissä.

Joo,ei pitäisi kytätä testiä kokoajan vaan antaa sen olla rauhassa 5 minuuttia ja sitten vasta kurkata.

Se kohta siinä testissä mihin se viiva tulisi, reagoi siihen aineeseen kun se kulkee siitä yli mut se aine ei tartu siihen kiinni ja pysy niin kuin se tekisi jos olisi raskaana. Mä oon saman asian huomannu monesti :) Ja kohta tänne ryntää joku väittämään et niitä viivan paikkoja ei ole olemassakaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja näin on:
Se kohta siinä testissä mihin se viiva tulisi, reagoi siihen aineeseen kun se kulkee siitä yli mut se aine ei tartu siihen kiinni ja pysy niin kuin se tekisi jos olisi raskaana. Mä oon saman asian huomannu monesti :) Ja kohta tänne ryntää joku väittämään et niitä viivan paikkoja ei ole olemassakaan :)

Kiitos sinulle =) En siis ole hullu.

Yhteistyössä