Raskaustesteistä.. eka + toka -

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piä hajjoo!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piä hajjoo!

Vieras
Sellasella taas päätäni vaivaan kun tänään tein one stepin sellasella lilalla laatalla testin ja viiva siihe pärähti. Ei kontrolliviivan vahvuinen mutta aivan selkeästi nähtävissä, ilman että ois tarvinnu käännellä ja väännellä. Näkyi myös siis reilu metrin päästä.. Noh varmuudeks hain sitten apteekista clearbluen digitaalisen testin ja siihen taas pärähti "ei raskaana".. nyt aivan pihalla ja sekavat tunteet!! Viisainta ois odottaa se pari päivää ja testailla uusiks mutta yritä tässä nyt sitten odotella. Joka paikassa lukee et clearblue on markkinoiden herkin ja luotettavin testi ni onko siihen nyt sit uskottava. Ohjeessa kyl sanotaan että ei sais juoda runsaasti ennen testiä ja mä olin juonu paljon ja aiemmasta testistä/vessareissusta ei ollu kun vajaa pari tuntia. Ja menkatkaan ei o myöhässä kun pari päivää jos sitäkään kierto kun tuppaa heittelemään muutamalla päivällä.. Olipas rentouttavaa purata ajatuksia.. kirjotuksella ei kai muuta tarkotusta ollu kuin että salaa toivoo et joku kirjottais " ei ole clearblue luotettava" Heheheh =P

juu cb ei oo herkin. oottaisin pari päivää ja tekisin uuden. mutta aika luotettavalta kyllä kuulostaa jos toi herkempi näytti plussaa. :flower: ja jos oot niin varmaan mikä vaan testi näyttäis esim. aamupissasta.

Kiitos vastauksesta! One stepin herkkyyden tiesinkin mut ei tullu mieleen edes kattoa clearbluen herkkyyttä kun kerta mainostetaan markkinoiden herkimpänä niin oletin sen olevan niin. Tarkistin vielä roskiksesta ja 25 se oli! Ei auta kun odottaa maanantaihin ja suunnistaa uudelleen apteekkiin :)

mulle sanottiin apteekissa pari viikkoa sitten, että apteekin omat cb:t yms. saattaa olla jopa 50 herkkyydellä. joltain sivulta noita tarkisti ja sen mukaan tuo clear blue oli 50(!)

Yhteistyössä