raskauspahoinnin pyörteissä, loppuuko tää koskaan? :(

Odotan kolmatta lastani, ja kärsin aivan tajuttomasta pahoinvoinnista. Kaikki päivät makaan sängyssä, vessassa oksentelen välillä ja taas makaamaan. Olen sairaslomalla ollut 2 viikkoa, enkä voisi kuvitella edes meneväni töihin tässä tilassa. En jaksa tehdä mitään, kuvottava ja etova olo jatkuu aamusta iltaan ja yöt nukun puoli-istuvasa asennossa.
Syödä pystyn pieniä määriä, oksennan lähinnä iltaisin. Verenpaine heittelee, eilen pyörryin lattialle, ravinnonpuutteesta se ei jodu tosiaan kun pystyn syömään enemmän kun oksennan.
Olen henkisesti ja fyysisesti totaalisen väsynyt tähän olotilaan :( rv on nyt 9. Tiedän että pitää kestää vauvan takia mutta kyllä tämä huonoon kuntoon ihmisen vetää :'(
 
[QUOTE="mei";27023400]Mulla auttoi näkkärin syönti aamulla tyhjään vatsaan.Imaisi vatsahapot itseensä ja olo oli hyvä iltaan asti.[/QUOTE]

Täytyy pyytää miestä hakemaan näkkäriä kaupasta, kaikkia konsteja kokeilen :) Kiitos vinkistä!
 
[QUOTE="Vieras";27023463]Pyydä lääkäriltä sairaalahoitoa, tiputus on auttanut monia.[/QUOTE]

Olin 4 pvää tipassa, olo kyllä helpottui kieltämättä hieman. Pystyin alkamaan syömään pieniä määriä, nyt en nesteytystä tarvitse ku pysyy nesteet sisällä, ainakin jonkin verran. Tää voimattomuus ja kakominen/ etovaolo on vaan kamalaa. Maha on kipeä ja tärisyttää.
 
esikoiseni on 2.luokkalainen ja tyttö päiväkodissa. En pystyisi millään hoitamaan tyttöä kotona nyt, itkeä tihrustan sängyssä kaikki päivät. Suihkuun en uskalla edes yksin mennä kun on niin kova huimaus. Nukun ja melkeinpä koko päivän siihen asti kun mies ja lapset tulevat. Kuulostaa varmaan siltä kun olisin turhasta valittava, mutta olen aina ennen ollut energinen, en valita pienestä, kestän kivun ym, nyt täytyy sanoa että nyt ei yksinkertaisesti jaksa eikä pysty.Kaipaan töihin ja ulkoilu hetkiä lasten kanssa. Mutta aikansa kutakin, toivottavasti.
 
Mulla autto turkinpippurien imeskely jatkuvaan etovaan oloon!
Välillä mies toi aamulla pussin sänkyyn suoraan kun en kyennyt jaloilleni huonolta ololta.

Tsemppiä, toi on oikeesti inhottavaa kun kokoajan ellottaa :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äit86;27023628:
Mulla autto turkinpippurien imeskely jatkuvaan etovaan oloon!
Välillä mies toi aamulla pussin sänkyyn suoraan kun en kyennyt jaloilleni huonolta ololta.

Tsemppiä, toi on oikeesti inhottavaa kun kokoajan ellottaa :hug:
Kiitos :wave:, ostoslistaan siis turkinpippureita myös.
 

Yhteistyössä