Odotan kolmatta lastani, ja kärsin aivan tajuttomasta pahoinvoinnista. Kaikki päivät makaan sängyssä, vessassa oksentelen välillä ja taas makaamaan. Olen sairaslomalla ollut 2 viikkoa, enkä voisi kuvitella edes meneväni töihin tässä tilassa. En jaksa tehdä mitään, kuvottava ja etova olo jatkuu aamusta iltaan ja yöt nukun puoli-istuvasa asennossa.
Syödä pystyn pieniä määriä, oksennan lähinnä iltaisin. Verenpaine heittelee, eilen pyörryin lattialle, ravinnonpuutteesta se ei jodu tosiaan kun pystyn syömään enemmän kun oksennan.
Olen henkisesti ja fyysisesti totaalisen väsynyt tähän olotilaan rv on nyt 9. Tiedän että pitää kestää vauvan takia mutta kyllä tämä huonoon kuntoon ihmisen vetää :'(
Syödä pystyn pieniä määriä, oksennan lähinnä iltaisin. Verenpaine heittelee, eilen pyörryin lattialle, ravinnonpuutteesta se ei jodu tosiaan kun pystyn syömään enemmän kun oksennan.
Olen henkisesti ja fyysisesti totaalisen väsynyt tähän olotilaan rv on nyt 9. Tiedän että pitää kestää vauvan takia mutta kyllä tämä huonoon kuntoon ihmisen vetää :'(