Raskausoireista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jessica
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jessica

Vieras
Millaisia oireita teillä on ollut ihan raskauden eka päivinä/viikkoina?
Mulla kun on ollut ihan outoja tunteita... päätä on särkenyt, paleltanut, sivuja on repinyt ( jos ymmärrätte mitä tuolla tarkoitan) :).., sitten
alaselkää vihlonut ja olen ollut normaalia väsyneempi.

En tiedä sitten voisko nuo olla raskauden oireita, koska kuukautisten pitäis alkaa ens viikon puolella.. Miten jo noin nopeesti olis kaikkee tuota edellä mainittua...? :/

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica:
Millaisia oireita teillä on ollut ihan raskauden eka päivinä/viikkoina?
Mulla kun on ollut ihan outoja tunteita... päätä on särkenyt, paleltanut, sivuja on repinyt ( jos ymmärrätte mitä tuolla tarkoitan) :).., sitten
alaselkää vihlonut ja olen ollut normaalia väsyneempi.

En tiedä sitten voisko nuo olla raskauden oireita, koska kuukautisten pitäis alkaa ens viikon puolella.. Miten jo noin nopeesti olis kaikkee tuota edellä mainittua...? :/
Mulla on noita oireita aina ennen menkkoja.Ja viimeksi oli lisäksi pahoinvointi ja kuitenkaan en raskaana ole.

toivotaan siis että nuo ovat sinun kohdallasi raskausoireita! bd
Itellä menkkojen kanssa kuuluisi alkaa ensi viikolla, tissit todella arat, mutta niin kyllä aina ennen menkkoja....hirveesti toivoisin vauvaa, vaikkei taida oikeen todennäköistä olla:(

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
no mulla oli oireita kyllä ennen menkkojen poisjääntiä, mutta en suostunut uskomaan niitä :saint: palelsi, päätä särki, väsytti, rintoja kivisti. pahoinvointi alkoi sitten rv4.

Nyt heräsi kysymys... missä kohdassa se rintojen kipuilu tuntuu?

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
no mulla oli oireita kyllä ennen menkkojen poisjääntiä, mutta en suostunut uskomaan niitä :saint: palelsi, päätä särki, väsytti, rintoja kivisti. pahoinvointi alkoi sitten rv4.

Nyt heräsi kysymys... missä kohdassa se rintojen kipuilu tuntuu?

varmaan eri paikoissa eri ihmisillä, mulla vihloi rinnan sisältä reippaasti mutta aattelin sen johtuvan menkoista ja imetyksen lopettamisesta.