Raskausoireista???

Eli millä viikoilla+päivillä on raskausoireenne alkanut?

Mulla 4+3 eikä juuri mitään oireita...rinnat vähän aristaa jos on liivit ja vähäisiä nippailuja iltaisin ei muuta??? Kannattaako huolestua et masussa ei ookkaan muutakun istukka???

Huolesta sekaisin :confused:
 
Mä tein positiivisen testin, kp30, eilen eli tosi alussa on, mutta oireista tiesin jo vko sitten olevani raskaana. Mulla on rinnat ihan hirmu kipeät ja etova olo varsinkin ruokailun jälkeen. Lisäksi olen palellut, varsinkin iltaisin tosi paljon. Edellisestä raskaudesta en muista että olisi ollut näin vahvoja oireita näin alussa.
 
haimi
Ei kannata huolestua!
Vaikka ei olis pahoinvointia yms niin silti siellä voi olla alkion alku :)
Oireet kyllä varmasti kerkeää tulla jos kaikki menee hyvin. Itellä ainut oire oli raudan maku suussa, siitä noin 1vko eteenpäin tuli vähän turvotusta ja rintojen aristamista, sitten tuli se "odotettu" pahoinvointi. Testin tein 5+3 viikolla.

Tsemiä!
 
Älä turhaan ole huolissasi :) Minä odotan toista lasta rv11 eikä tähänkään mennessä ole ollut muita oireita, kun aristavat rinnat ja toisinaan nivusten ja alavatsan erilaiset kipuilut. Siltikin massussa on elämää (viimeksi tänään aamulla kuunneltu sydänääniä)!
Myöskään esikoisesta ei ollut juuri mitään oireita, ei pahoinvointia jne. Nauti vaan niin kauan, kun ei kummempia oireita ole!

Onnea raskauteen!
 
Voi, niin voisin antaa omista oireistani sullekkin vähän. Ensimmäinen raskaus 5+6 menossa, ja tiesin jo ennen testiä olevani raskaana jatkuvasta kuvottavasta olosta, ja varsinkin nestemäiset ruoat mm. jugurtti ja mehukeitto jäi ns. pyörimään kurkkuun eli ei tiennyt tarviiko oksentaa vai ei. Oksentanut en ole, mut siis varsinkin keskipäivällä jostain syystä kuvotuksen olo vahvistuu. Olen suht isokokoinen, ja rinnat on jo valmiiks kokoa d-kuppi, tällä viikolla selkeästi turvonneet ja tosi kipeet.
 
  • Tykkää
Reactions: vauva_kuume
Voiko raskausoireet alkaa jo viikolla 3?

nimittäin tein tänään GlearBlue digi näytöllä negatiivisen testin... mutta tänään myös alkoi kuvottava olo ja rintojakin aristanut paripäivää. Kp 27/28. Täytynee tehdä uusi testi parin päivän päästä.
 
Piuri: Tein viime raskaudessani GlearBlue digi testin n 2pv ennen kuin kuukautisten piti alkaa, negaa näytti, tein myös apteekin raskaustestin samana päivänä ja ++, huono maku jäi tuohon GlearBlue :n.
Tein koska oli selkeesti oireita..

Nyt kanssa olisi kiinnostunut kuulemaan, jos oireita ei ole ollut, että oletko vain kuukautisten jäämisen perusteella veikannut olevasi raskaana....??? itsellä nyt kierross 37 pv, ja mitään oiretta ei ole,,, mietin vaan... testiä en vielä pääse hakemaan muutamaan päivään
 
Itsellä nyt menossa 4+3 ja oireet tulivat pari viikkoa sitten josta arvelin olevan raskaana. Näitä olivat järkyttävä väsymys, erittäin hyvä ruokahalu, aivastelu ja sitten kun menkkojen piti alkaa niin vatsan vihlaisut..

Kaksi positiivista testiä tehty ja maanantaina pitäisi neuvolaan soitella :) Hirveä pelko vaan raskauden onnistumisesta kun tuttavapiirissä ollut todella paljon keskenmenoja jne.. :/ Itse kokoajan pelkää että onko siellä nyt sitten mitään vai kuvittelenko vain kaiken :D Niin ja tosiaan ensi kertalainen olen :)
 
Heräs kiinnostus tuon Clear blue testin negatiivinen tulos. Eilen tein testin kun menkat ei ole alkanu mutta - sinne tuli. Pientä tuhrua tullut nyt on offilla. Mitään kipuja ei ole paitsi mitä nyt sit välilä vihloo alavatsassa, varsinkin kun yskin. Tänään ensimmäinen kerta kun yrjö tuli käymään. Oksentanut oon viimeksi ala-asteella ehkä. Onko muilla ollut ongelmia Clear Blue testien kanssa? Tosin voihan se olla että liian aikaisin tein testin. Tällä hetkellä kp 42. Pisin kierto on ollut 38.
 
Mun oireet alko jo paria viikkoa ennen kun menkkojen olis pitäny alkaa, oksensin yhtäkkiä vaikken melkeen koskaan oksenna. Samoin mahassa oli jotenkin paineen tunnetta. Ja sitten kp29/26 (muistaakseni) plussasin. Rinnat oli 2 päivää kipeenä ja siihen ne oireet sitten hetkeks loppukin. Kunnes sit siinä öö rv 6 alko kunnon pahoinvointi...
Niin ja clear blue digital testin tein ja tuli tulos että "raskaana 2-3 viikkoa"
 
mä tiesin heti rv 3 olevani raskaana,kun alavatsan molemmilta puolilta viiltää ylösnoustessa+yskiessä ja vatsa pömpöttää ihan eri tavalla,järkyttävän turvonnut..nyt rv 4+3 ja kaikki hajut tulee voimakkaina nokkaan,vaikka nokka tukossa..vatsa senku kasvaa ja järkky väsymys
 
Mulla olisi pitänyt kuukautisten alkaa jo tiistaina. Tein Clearblue plus testin ja miinusta näytti. Torstaina testasin uudestaan samanlaisella testillä ja taas miinusta... Nyt siis jo kolme päivää menkat myöhässä, ennen aina olleet tosi säännölliset ja tasan 28 päivän välein. Olisinkohan silti raskaana vaikka testit näyttää negaa? Mitään raskauden oireita ei kyllä ole. Mutta ei tosiaan kuukautisiakaan, yleensä pari päivää ennen kuukautisten alkua rinnat kipeät ja arat, nyt ei mitään. Kai sitä pitää vielä maanantaina uusi testi hakea jos ei menkat tule ennen sitä. Ei ole lapsia ennestään, esikoista toivottais...
 
Itselläni on rv 6+4 nyt menossa ja oireita riittää. Ihan järkyttävä väsymys koko ajan, oksettava olo varsinkin päivällä, rinnat turvonneet ja kipeät. Lisäksi on vihlovaa kipua alavatassa..onko tällaista ollut muilla? Testin tein reilu viikko sitten ja heti näytti positiivista. Testin merkki oli Medi Smart.
 
Hertsi.. Itellä oli ihan samanlaisia raskausoireita kuin sinulla. :) Minun kolmet ekaa kuukautta oli vain oksettavaa oloa ja väsymystä.. Keski aika oli mitä ihaninta,jaksoin tehä kaikkee yms.. Mut sit nää kolme vikaa kuukautta.. Väsymystä ja väsymystä.. :( itellä on nyt rv 31+5
 
mä jos oon raskaana niin 5+5 ja viime viikolla ainaskin oli viellä negaa :/ itellä alko jo tuohon aikaan järjetön valkovuodon määrä joka jatkuu vielki ja omal siskol se oli ihan koko raskauden...No sit joskus tuohon aikaan oli myös aamulämpöi parinapäivänä. Tänään tosiaan 5+5 ja ihan todella paha ja oksettava olo :( mahassa ilmaa jne... (eilen nipisteli mahaa kovasti) Tänään lääkäriin ja huomen aamul terveyskeskukseen pissanäyte, luulis jo nyt näkyvän ku 2 viikkoo ollu , myöhäs.

Mut ei mul ainaskaa minkään laisii muita oireita ku mieliala sit viel vaihtuu joka 15 minutin välein :D

Plussa tuulia! ( jos sitä vauvaa haluat)
 
Mulla ekassa raskaudessa pahoinvointi alkoi tosi aikasin. Toisessa plussasin 28/29 ja silloin jo oli oksettava olo (meni kesken). Nyt menossa kolmas raskaus, 4 päivää tehny kaikki pahaa ja plussasin 27/29. Mulla tää oksetus on näköjään selkee merkki. Mä ajattelin tän raskauden alussa että jaaha, sama peli jatkuu. Eipä tartte miettiä menkkoja odotellessa testailla. Vähän jännittää miten pitkään nyt kestää pahoinvointi, ekassa raskaudessa sitä oli 6kk.
 
Kirjoitinkin jo tuonne toiselle osastolle, mutta ehkäpä tämä olis osuvampi. Mulla menkat myöhässä nyt 6pvä, normaalisti säännöllinen kierto 28pvä. Ei minkäänlaisia oireita muuten ole ollut, mutta tänään alkanut hieman rintoja aristamaan sekä valkovuoto on ns.epämääräistä. Juoksen vessassa 10xpäivässä katsomassa alkoivatko menkat..testin paikka?
 

Yhteistyössä