Raskausoireet plussan ja alkionsiirron jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siiräjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siiräjä

Vieras
Itse plussasin tässä ihan alkuviikosta alkionsiirrosta alkaneen raskauden. Hcg oli tuolloin alle 80. Klinikka kertoi arvon olevan normaali. Viides viikko meneillään. Mietin kuitenkin itse, että se arvo on aika alhainen. Mahtaneeko johtua alkionsiirrosta, jolloin alkiolla olisi olllut vähemmän aikaa tehdä koloa kuin normiraskautumisessa? Myöskin raskausoireet ovat todella vähäisiä, tuskin huomattavia. Ehkä vähän väsyttää enemmän, mutta eipä paljon muuta. Millaisia kokemuksia täällä on alkuraskaudesta ja raskausoireista alkionsiirron jälkeen? Hyvää itsenäisyyspäivää huomenna :)

Yleensä kai se knkoppisääntö on, että elinkelpoisen raskauden ollessa kyseesä dpo 14 hcg-arvon pitää olla vähintään 50. Joten sulla voi olla myöhäinen kiinnittyjä ja arvo lähtee vauhdilla nousuun, kunhan päiviä kuluu.

Alle 50 arvolla dpo 14 voi raskaus onnistua, täällä palstaili suzyanne, jolla heikoilla alkuarvoilla syntyi poika.

kiitos vastauksista ja linkistä. Ajan takaa sitä, onko luomuraskautumisesssa ja alkionsiirroissa eroja, mutta olen ymmärtänyt että viivat voivat olla himmeitä aika pitkäänkin alussa kummassakin. Tätä raskautta on yritetty vuositolkulla, ja viimein tärppäs, et ehkä sen takia vähän hermona tässä :)

tuota miksi sä teet koko ajan raskaustestejä?Mä en enää sen jälkeen tehnyt kun naistenklinikalta soittelivat verikokeen tuloksen että olen raskaana.Neuvoisin sua olemaan nyt stressaamatta.

normiraskautta aloin epäillä kun alkoi tehdä mieli tuorepuristetta appelsiinimehua,välillä oli taas kamalan oksettava olo.Tein testin ja positiivinenhan se oli.Tuolloin raskausviikkoja oli 8.

Alkuperäinen kirjoittaja siirtäjä;29300135:
Wilima, tuota ihan sen takia että toi hcg oli niin alhainen. paljonko kertoivat sinun arvoksi kun soittivat?

en edes muista kun tuosta on jo kohta 6v aikaa.Käskivätkö ne klinikalta sun tehdä noita testejä?

Alkuperäinen kirjoittaja siirtäjä;29300135:
Wilima, tuota ihan sen takia että toi hcg oli niin alhainen. paljonko kertoivat sinun arvoksi kun soittivat?

Voipi olla myöhäinen kiinnittyjä. Koska menet testaamaan hcg:n seuraavan kerran? Vai ilmeisesti viikon parin kuluttua olisi jo ekan ultran aika?

mulla on just ennen joulua ultra klinikalla. en ole vielä varannut neuvolaa. en tiedä testataanko hcg uudelleen, mutt ultraan asti varmaan pitää sinnitellä. yritän nyt rauhoittua ja ottaa rennosti, ei tässä muukaan auta :) kiitos kommenteista

Yhteistyössä