Raskausoireet katosi rv 8

Hei! Olisiko kellään positiivista kokemusta raskausoireiden katoamisesta? Olen ollut koko raskausajan hirveän huonovointinen, oksentelu ja ällötys on kuulunut vuorokauden jokaiseen tuntiin. Oireet loppuivat rv 8 kokonaan ja nyt pitäisi olla 8+3 menossa.

On niin monta km:a takana, etten oikein osaa ajatella muuta kuin yhtä vaihtoehtoa. Onko täällä ketään, jolla olisi samanlaisia kokemuksia ja raskaus olisi jatkunut..?Perjantaiksi sain ultran, sydänäänet kun ei taida vielä kuulua doplerilla.
 
Mulla on ollut ihan oireetonta alusta asti, mutta liekö se sitten eri asia..
Ja kaikki oli ultrassa hyvin.
Monesta olen kyl kuullut ettei olis oireisiin tuijottaminen, ne kun voi vaihella päivästä riippuen.

TSEMPPIÄ!!
 
Mulla tuli tässä raskaudessa alkuun (jo ennen plussaa) oireita, sit ne katos tyystin, oli pitkään poissa, tuli takas, katos taas kuin seinään, tuli takas kahta kauheampina jne. Menossa rv 39.

Keskenmenneessä raskaudessa ne voimistui ja voimistui ja jatkui kaavintaan saakka. :xmas:

Oireista ei oikeasti voi päätellä mitään. Joskus ne yhdistyy johonkin toiseen, toisen kerran eivät merkkaa mitään. =)
 
Mun tapauksessani ekalla viikolla testin teon jälkeen oli selkeät oireet ja ne hävis sitten kokonaan eli jo rv 5+? oli jo oireet hävinneet. Mulla todettiin sitten rv7+? tuulimunaraskaus jota jo aavistelin.

Ihan normaaliahan on jos oireita ei ole ollenkaan missään vaiheessa ja myös jos oireet pariksi päiväksi häviävät ei kannata huolestua, mutta oon valitettavasti muutamia poikkeuksia lukuunottamatta kuullut niiiin monta kertaa, että yhtäkkinen totaalinen oireiden katoaminen on ollut merkki keskenmenosta.

Mulla oli myös ekassa hyvin menneessä raskaudessa tosi voimakasta pahoinvointia ja välissä oli aina parempia päiviä. Eli yritä nyt odotella rauhassa siihen ultraan saakka, mutta kannattaa henkisesti jo vähän varautua siihen, että kaikki ei olekaan hyvin. Ainakin itsellä oli jotenkin helpompaa ottaa ne huonot uutiset vastaan, kun jo asennoiduin asiaan valmiiksi.
 
Tuosta kun ei voi etukäteen kukaan arvata, kuinka käy, mutta peukkuja voi pitää ja parasta toivoa. :) Raskaudessa kun kaikki on aina mahdollista.

Ja lohdutukseksi voin sanoa, et täällä ei edes suostuta yrittämään sydänäänten kuuntelua ennen kuin np-ultra on takana (ja se oli rv 13+), koska kuulemma on niin yleistä, ettei ne tuota aikaisemmilla viikoilla kuulu. :hug:
 
Mulla oli monia oireettomia päiviä peräkkäin just viikon 8 tienoilla, ja olin jo ihan paniikissa että mitä nyt. Mut sit ne tuli takas kahta pahempina. :p
Ja sydänäänet ei välttämättä kuulu viel noin aikaisin, sen takia niitä ei yleensä edes yritetä kuunnella noilla viikoilla neuvolassa.... Joten älä vielä huolestu.

Laala ja Punkero rv31+1
 
Kyllä on kokemusta!! Pahoinvointi oli hirveetä ja yks aamu heräsin eikä mitään huonoa oloa! Kerta kaikkiaan niin hyvä olo oli! Säikähdin ja menin kuuntelemaan sydänääniä. Se oli rv 10+. Sitä tosi hyvää oloa kesti 3päivää ja sitte pahoinvointi palas kuvioihin mut paaljon lievempänä..
 

Yhteistyössä