Raskausoireet ja odotusaika eri raskauksissa!!

Mielenkiinnolla kyselen vaan et onko teillä raskauden ensi oireet, alkuraskaus ja odotusaika menneen hyvin samalla lailla, eri lailla tms. esikoisen ja pikkukakkosen välillä?

Aattelin vaan et toimiiko kroppa täs asias eri lailla ku sen on jo kertaalleen kokenut. Niinku moni muu asia, kuten sikiön liikkeet tuntuvat yleensä aiemmin tokas raskaudes ja synnytys yleensä eteneekin nopeemmin ym.
 
1. poika
Alussa väsymys, VALTAISA väsymys, sekä itkuisuus. Ei pahoinvointia, ei supisteluja, lopussa hieman liitoskipuja. Liikkeet alkoi tuntua n. 17-18 rv. Mieli ja vointi hyvä koko raskauden ajan. Synnytys kesti ensimmäisestä supistuksesta syntymään melko tarkasti 12 tuntia.

2. tyttö
Alussa väsymys, pahoinvointi, kiukkuisuus, itkuisuus. Liitoskivut alkoi n. rv 20. Supisteluja pitkin matkaa. Liikkeet alkoi tuntua n. rv 13. Pitkin raskautta suunnaton v*tutus. Kaikkia ja ja kaikkea kohtaan. Synnytys käynnistettiin rv 34+4, lapsivesien menon takia rv 34+1. Synnytys kesti n. 5 tuntia.
 
Samalla tavalla se on ainakin meikäläisen kaavalla mennyt. Tosin kolme poikaa on ex-mieheni kanssa ja nyt odotan neljättä uuden miehen kanssa ja aivan erilainen raskaus kuin nämä kolme edellistä! En tiedä, johtuneeko uudesta suhteesta tai eri sukupuolesta (jos olisikin nyt tyttö) mutta näin minulla. Esikoinen ja pikkukakkonen aivan samanlaisia alkuraskauksia, raskauden edetessä alkoi näkyä eroavaisuuksia mm. tavassa liikkua ja kasvaa.
 
tää on ihan kamalaa kun mulla on ihan hervoton vauvakuume mutta nuoresta iästä johtuen en voisi lasta hankkia. ja tässä on vielä se, että saatan olla raskaana.. e- pillerit unohtunu pariinki otteeseen ja nyt on oireita.. kuten pahoinvointia aamuisin ja aina syönnin jälkeen, tosi pahaa väsymystä, mielialavaihteluita ihan laidasta laitaan, vessassa ramppaamista ja alavatsa kipuja. se olis kauhee pienois helvetti jos nyt olisin raskaana ku en pystyis aborttiin nyt.. toisaalta lapsen tulevaisuus olis aika epävakaa, ilman isää ja ei mullakaan vakituista työtä ole.
katselen aina haikeasti kaikkia odottavia äitejä ku se vaan on niin hellyttävää. olen miettinyt jo kaikkea mahdollista miten pärjäisin lapsen kanssa mutten uskalla ottaa silti sitä riskiä.
täytyy vain toivoa että ne menkat tulee ens viikolla ni sit olis kaikki paremmin. :'(
 

Yhteistyössä