Raskausoire?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kata

Vieras
Onko kellään ollut raskausoireena jalkojen turvotus ja ""kasvukivun"" tyyppinen särky jaloissa? Muita oireita ei kauheasti ole, alavatsan oikea puoli on arka ja siihen vihloo välillä, vessassa pitää myös käydä tavallista useammin, mutta muuten olo on aivan normaali.

Hei Kata!
Aivan käsittämätöntä, mulla on tuntunut myöskin sellaisia ""kasvukivun"" oloisia vihlontoja pohkeissa ja vatsasta jurppinut niin vimmatusti!? Tein testin hätähousuna jo viikko ennen menkkojen alkamis päivää ja viiva tuli, mutta todella haalea...olin onneni kukkuloilla :)
Nyt sitten menkkojen alkamispäivänä tein taas testin ja aivan selvä negatiivinen tulos.... vatsassa jurppii edelleen ja mielestäni olen todennut myös muita oireita mm. virtsaaminen lisääntynyt ja rintojen kipeytyminen, myös lämpö on ollut koholla nyt n.2 viikkoa, mikä taas on aiheuttanut koko aikaisen viluttamisen tunteen...

Tässä sitä nyt ollaan ja ihmetellään, muutama kyynelkin on jo tirautettu, kun oli niin varma tunne... Mä vaan toivon et menkat ei alkais viikonlopun aikana ja teen sitten vielä kolmannen testin maanantaina!

Tule ihmeessä kertomaan miten sulla kävi!

Yhteistyössä