Mahdollisesti raskaana?

Minulla on kuparikierukka mutta on jotenkin olo että se ois pettänyt...

eli oireina kyllä ollut kaikenlaista, eilen illalla söin mahan täyteen muuten normi olo mutta menin sitten vielä syömään jugurttia puoli tuntia sen jälkeen niin vain muuan lusikka meni ja iski etova olo muuten olo ollut melkein normaali, rintoihin pistelly välillä, kylmä, mahaa nipistelly välillä...

nyt kp 25 ja ei oo edes menkat alkanu mutta tiedän että voi olla jo nyt oireita... kellään muulla näin vähäisillä oireilla alkanut raskaus? ja entäs tuo kierukka? onko sen kanssa muita raskautuneita?
 
Aali testaamallahan se selviää =) mahdollinen raskaus saattaa jo näkyä, riippuen aivan kiertosi pituudesta. Itselläni hormonikierukka kyllä aiheutti kyseisiä oireita aina toisinaan(yleensä oviksen aikoihin..)miulla ei ollut vuotoa juurikaan ja pitihän sitä "varuilta" testailla-negoja olivat.. :)
 
Mulla on siis nyt menossa kp 25/28-30 ja testi odottelee jo tuolla mutta kaipasin kokemuksia jos jollain on samalainen tilanne ollut joskus... Edellisessä raskaudessa merkit kyllä näky jos 4-5 rv:llä ensmäisellä joskus rv 5-6...

jos olen nyt sitten raskaana niin mulla ois rv 4 menossa...
 
mun äiti tuli ainakin raskaaksi kun sillä oli kierukka, johtu siitä, että oli ollut sydämen muotoinen kohtu, joka selvis vasta poiston yhteydessä.. sen takia kierukka ei ollut suojannut, kun ns. toinen puoli oli jäänyt kokonaan "vapaaksi" :)
testiä ´peliin vaan ;)
 

Yhteistyössä