Raskausoire?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LoveStreet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LoveStreet

Aktiivinen jäsen
18.08.2009
2 299
1
36
Voiko alavatsan nipistely ja repäisykivut olla raskauden oire? Kuinka yleinen. Sellaisia on nyt ollu ja jos olen raskaana niin olen viikolla n. 3+5. Aamulla testi oli nega mutta ohjeiden mukaan tässä vaiheessa on melko iso todennäköisyys väärään negaan. Teen uuden testin joskus ens viikolla jos menkat ei ala, mutta kiinnostaa kumminkin noi oireet.

:) Kaikilla alkuraskauden oireet (varsinkin ennen plussausta!) on hyvin hyvin yksilöllisiä, mutta voihan nuokin olla. Itselläni tuli ovulaatiosta 6 päivää päiväksi kuukautiskivut, jolloin munasolu kiinnittyi kohtuun. Sitten pikkuhiljaa sen jälkeen alkoi vihlaisut, jotka vaan kovenivat jatkuvasti. Myös sellainen olo oli koko ajan, että menkat alkaa. Itse testasin vasta 5+2, kun menkat myöhässä 4 päivää, ja selvä plussa tuli.

Mulla ne nimenomaan oli juuri eka raskausoire, jonka johdosta osasin tehdä testin hyvissä ajoin, monta päivää ennen menkkoja. :)

Mut täytyy sanoa, et nyt on kerran tämän synnytyksen jälkeen ollu yhdessä kierrossa noita samoja repäisykipuja. En tiiä, mikä oli syynä, muulloin on ollu vaan raskauden aikaan... Synnyttäneellä lienee kannattimet jo löystyny tms.?

toi voi olla myös ovisoireita tai menkkaoireita.Mulla ollut tommosia molemmissa,oon sit ollu raskaana tai en.Nyt kuitenkin esim mulla samat oireet mutta jotenkin erilaiset kuin yleensä ja epäilen että saatan olla raskaana.Viimeksi raskaana ollessani en edes tajunnut testata ennen kun rv 6 mutta nyt tuntuu samalta kuin silloin.

Yhteistyössä